10/21/13

EKAT JA VIKAT SYKSYISET KUVAT

jeeh jeeh4 kivajuttu DSC_0195 jeeh3
/ Liivi - Only / Neule - Only / Farkut - Vero Moda / Kengät - Lacoste /

Ehittiin Hennan kanssa käydä tänään ottamassa vielä muutamat syksyiset kuvat ennenkun sataa se lumi joka ei sitten sulakkaan enään pois! Mulle sopis erittäin hyvin jos tästä syksystä siirryttäisiin suoraan kevääseen. Nää taitaakin olla mun ekat ja viimiset syksyset kuvat, oon ollu tosi laiska ottamaan kuvia viime aikoina... Asussa ei todellakaan ole mitään kehuttavaa, mutta tää on musta sellainen kiva ja rento asu josta tykkään, eikä nää kuvat nyt varsinaisesti ole "asukuva" tarkoituksessa otettukkaan :-) Oon ostanut ton neuleen oikeesti varmaan kaks vuotta sitten ja se on vieläkin mulle sopiva ja ehdottomasti ihan lemppari neule! Rakastan sitä Tota mallia, väriä, noita pallukoita, ihan kaikkea siinä :-D Haha! Nyt mä kyllä taidan painua nukkumaan, ja suosittelen kuuntelemaan noi biisit, saatatte tykästyä vaikka useimmat onkin jo ehkä kyseiset kappaleet kuulleet :-) Kuulette nyt tässä samalla sit ehkä vähän että millasta musiikkia just tällä hetkellä kuuntelen!

Ps. Vaihdoin nyt vihdoinkin tota banneria (mä niiin vihasin sitä edellistä mutta en ikinä saanut aikaseksi vaihtaa sitä, onneksi tälleen myöhään yöllä on hyvin aikaa!) vähän yksinkertasempaan, ja tykkään tosta kyllä ite. Eipä ollut vaikea homma xd Mitäs mieltä te ootte?

No comments:

Post a Comment

Black Heart