10/22/13

16

Niinku jotkut tosta otsikostakin saattaa huomata, niin täytin vihdoinkin vähän yli viikko sitten (15.10.) 16! En juhlinu niitä mitenkään erikoisesti tai oikeestaan lainkaan, koska emmätiiä, en kokenu sitä mitenkään tarpeelliseksi. Kuhan kaikki rakkaat ihmiset on tässä nyt ja aina. Hups, menipäs syvälliseksi :-D Aattelin tehä nyt tän postauksen vaan sen takia että voisin näyttää teille muutamat lahjat, jotka oon saanu.

DSC_0139 DSC_0138

Ostin mun synttärilahjaks saamilla rahoilla vihdoinkin tän iPhone 4 ässän. Mullahan oli ennen tätä puhelimena se lg optimus l5, oli sekin ihan hyvä, mut oon nyt tosi tyytyväinen et vaihdoin sen tähän! Tän hinnaks tuli 395 euroo, eli ei mikään paha. Oishan se vitonenkin ollut ihan kiva mut siihen mulla ei kyllä ollu rahaa, niin tää on aivan hyvä. Jäin tästäkin vielä vähän velkaa äitille mutta ei kai se mitään. Ostin glitteristä vielä maailman ihanimmat kuoret tähän noin kympillä, love it

DSC_0140

Sitten sain mun maailman ihanimmalta poikaystävältä tän maailman ihanimman rannekorun ♥ 

annamunollasyypääsunhymyyn

Mun instagram seuraajat onkin jo saattanut nähdä tän kuvan! Sain siis Hennalta tän ihanan paidan. Sillonkun oltiin Cheekin keikalla siellä jäähallissa (oonko ees kertonut siitä täällä?! Oli ihan mahtavaa! No kannattaa seurailla mua ig'essä, ainowww, niin sinne päivittelen ainakin kaikkea, tosta keikastakin on muutama kuva siellä) niin siellä myytiin kaikenlaisia cheekin fanipaitoja, ja Henna osti just tän samanlaisen paidan. Mäkin oisin sillon halunnut ton, mut mulla ei ollut enää rahaa jäljellä.. No, onneks nyt sain tän Hennalta, jee! :)

Tulipa tästä nyt jotenkin tosi sekava postaus, mutta toivottavasti kelpaa. Entiiä yhtään millon postaan seuraavaksi, mutta toivottavasti ainakin vielä tän loman aikana. Aiheet nyt on vaan vähän vähissä, joten ois kiva jos laittaisitte niitä ehdotuksia tulemaan! :-)

No comments:

Post a Comment

Black Heart