10/20/13

VIHDOINKIN LOMA

moi moi2 Moikka! Mun ihan ensimmäisestä koeviikosta on nyt jo muutama päivä sitten selvitty, ja seuraavaksi ootetaan sitten vai niitä palautuksia.. En hirveesti edes stressannut koeviikolla, taidan olla vähän sellanen ihminen joka ei meinaa stressata yhtää mistään. Välillä se on ihan hyvä juttu, mut välillä taas huono, koska pieni stressi on ihan hyvästä. Niinkun psykan kokeessakin totesin! Hehhe. Koeviikko ei ollut kyllä niin paha kuin luulin. Hyvin siitä selviää kuhan vaan lukee! Kokeita meillä oli siis psykasta, historista, kemiasta, englannista, ruotsista ja mulla jopa kuviksesta. Mulla oli myös se espanjankoe, mutta sen tein jo ennenkoeviikkoa, koska se oli seiskapalkissa eikä mahtunut koeviikolle. Nyt vähän vaan jänskättää pääsinkö tosta kemiasta läpi, vai joudunko sinne uusintakokeeseen.. Taidampa joutua sillä jos jotain ainetta en ymmärrä niin se on kemia!

Meillä alko nyt myös onneksi viikon mittainen syysloma ja se tuli kyllä ihan oikeeseen paikkaan! Viimeset päivät koulussa ennen lomaa oli ihan jotain tuskaa kun tuntu vaan että eii mä en jaksa olla täällä, koska olin jo tottunut koeviikon lyhyisiin päiviin. Koe + valmistelutunti. Lukio on musta ihan kivaa mutta välillä on vaan sellaisia päiviä kun ei millään jaksaisi.. Lomalle mulla ei oo mitään sen kummempia suunnitelmia, oon kavereiden kanssa ja nukun paljon ja pitkään!! Ajatella et viime vuonna tähän aikaan oltiin meidän perheen kanssa lähdössä Gran Canarialle.. Ääh, nytkin se olisi kyllä ihan kiva lähteä sinne lämpöön karkuun tätä lähestyvää talvea! Mä niiiin vihaan talvea. Kaikkea sitä kylmää ja lunta jota tule ihan liikaa. Ainoa hyvä asia talvessa on joulu ja uusivuosi.. 

Mun pitäisi värjätä toi mun hirveä juurikasvukin jonka kuvista varmaan huomaattekin.. Onneksi nyt syyslomalla on aikaa tehdä se ja onneksi ei tarvitse hirveesti uhrata ajatuksia koulu jutuille, paitsi meidän pitäisi lukea joku kirja syysloman aikana, eikä mulla edes ole sitä kirjaa vielä...! Jes, hyvä minä. Mut nyt mä taidankin lähteä valmistautumaan päivän juttuihin, moikat ja toivottavasti palaillaan taas pian

No comments:

Post a Comment

Black Heart