1/28/13

MUUTAMA UUS PIKKU JUTTU !

Halusin tulla ny kirjottelemaan, eikä ollu kuvia, niin aattelin esitellä muutaman ostoksen viime ajalta, vaikka
vaatteitahan tässä ei nyt oo kun yhet housut :)
DSC_0816
Mulla oli ennen se bb-voide vaan, eikä mitään muuta meikkivoidetta sen kanssa, kun bb-voideha ei nyt oo
varsinaisesti meikkivoide ? Jos oon oikei tajunnu :-D Niii nyt se bb alko olee lopussa, enkä halunnu ostaa sitä
uudestaa, en kummiska tykänny siitä niin paljon, ni ostin ton maybellinen fit me'n sävyä 120 ! Päädyin tähän koska
tosi monessa blogissa on kehuttu tätä ja emdekin suositteli. En muista tän hintaa tarkalleen mut ei ollu kovin kallis,
alle 15 eurooo :-) Sitten ostin kans ton rimmelin eyelinerin ku mulla on ollu sitä ennenki, mut nyt se loppu ja oon
todennu ton tosi hyväks niiinku mun kaveritkin ! Se on jotain kaheksan euroa, eli ei todellakaan kallis sekään:)
DSC_0818
Sitte nää housut joista jo mainitsinkin vähän. Tilasin nää siis bubbleroomista hintaan 24,95! Nää tuli aikoja
sitten jo postissa, mut en ollu oikeen tyytyväine näihi ni en oo näitä esitelly, ja nytkin aika huonolla kuvalla
mennään.. Siis väri on just se mitä halusinkin, mun pitää vaan vähän lyhentää noita nii sitte voidaa kattella
uusiks ! :> Eli kyllä nää mun jalassa tullaan näkemään, mutta ei ihan vielä.
DSC_0820
Oon mainoksen uhri .. näin siis näistä aineista mainoksen, sanottiin jotain että erittäin vaurioituneille hiuksille,
kokeile näitä ennen kuin leikkaat plaaplaaplaa. Mähän menin sitten heti ostamaan nää, kun nää mun hiukset
tosiaan tarvis jotain ihme aineita, joten alotetaan sitten näitten kokeilusta! Hoitoaine & shampoo oli molemmat
vähän yli 3 euroo VAAN ja hiusnaamio purkki oli lähemmäs kymmenen euroa :) Hirveesti näitä en oo vielä
kerinny testaileen. Tarkotuksena ois vielä ostaaa toi gliss'in se joku hiusöljy mikä on kans vaurioituneille hiuksille
+ evonia tabletteja kun joku niitä blogissaan suositteli :)

Eipä mulla tähän hetkeen sitten muuta okkaan, tänään olin vaan töissä ja vielä ois tarkotus lukea bilsan kokeeseen,
moikka ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart