2/2/13

PERJANTAAAI

DSC_0918
Tupla on parasta ja henna ! <3 DSC_0889
Sain ton ihanan pinkin kellon emdeltä tuliaisiks teneriffalta ja sen lisäks sain myös näää ihanaakin ihanemmat (yllätys...) pinkit aurinkolasit !! Nyt vaa ottelemaa sit kesää: DSC_0904DSC_0900DSC_0910 DSC_0898Todays outfit: farkut & paita ginatricot, tuubitoppi h&mlaukkuuLaukku h&m
DSC_0922
DSC_0891 DSC_0908 DSC_0896Kävin tänään ostaas ton rimmelin stay matte puuterin kaheksalla eurolla ja 12 eurolla valokynän :)DSC_0929 Tänään oli jälleen kerran taas se perus perjantai, olin kavereiden kas kylällä ja nuokalla :) Koulus oli onneks yhdenpäivä, fysiikkaa, liikkaa ja äikkää. Mä en tykkää talviliikast, en jaksa raahaa niitä luistimia mukana kokopäivää ja muuteki vihaan pelaa jotai jääpalloa :-D Ois jo kesä ! Nyt yritän täs väsää terveystiedon esitelmää astmasta,mut blogi vei voiton, hehe .. Oon yrittäny sitäki jo pari päivää tehä, mut tuntuu vaa etten saa kirjotettuun mitään järkevää , hmmh .. Huomenna mulla on sitten kokopäivän kestävä kerhonohjaajien koulutus Naantalissa joten huomiselle ei oo sitten muita suunnitelmia, ja tuskin huomenna tulee postausta :) Nyt ei oikeen oo asiaa eikä tekstikään suju joten hyvät yöt, pitäs mennä varmaan pian nukkuun ku aamulla on aikane herätys, ja itseasias mul on nyt jo hirvee väsy, vaiks yleensä ei oo :-D  !! <3 aino
ps. älkää välittäkö jos teksti tai kuvat pomppii tai jos tää on jtn ylimääräsiä välejä ku blogger vähä tappelee vastaa ja mun pää hajoo tähä paskaa, ei mulla muuta.

No comments:

Post a Comment

Black Heart