1/26/13

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ :)

Moii pitkästä aikaa ! Tiiän, oon huono ja laiska bloggaaja ja plaaplaaplaa, ku oon kirjottanu viimeks yli viikko sitten
vissiinki. Mutta tiiätte tän iänikusen syyn: mulla ei oo mitään kuvii, ku tää talvi on vähä tätä aikaa et ei oo oikeen 
missään vaihees kunnolla valosaa aikaa, tai sit joko oon koulussa sen ajan, tai viikonloppusin nukun sen ajan. Eikä nyt oo
mun mielestä mitään sellasta tapahtunu mistä oisin oikee halunnu kirjottaa. Oon ollu vaan kavereiden kans, töissä ollu ja 
koulua käyny. Parit kokeetki meillä on jo ollu, fysiikasta sain 7+, joka on mun mielestä tosi hyvä mulle fysiikasta :)
Matikan koetta ei saatu vielä takas, mut se ei kyllä hyvi menny .. Tänään sit juhlittiinkin mun ihanan sisko 4 vee synttäreitä
joten nyt muutamia kuvia sieltä !
DSC_0822
Kakku oli ihan älyttömä hieno, en tajuu miten tommosseen kruunun on ees joku voinu tehä, kun toihan oli siis syötävä,
tehty jostain sokerimassasta ! Mut kyllä tolla hintaakin sit oli ..
moi2 DSC_0844 DSC_0865
Kruunu tosiaan ehti hajotakki, mut ei se mitään x)
DSC_0849 DSC_0861 moi DSC_0817
Tää kuva ei kyl mitenkää liity niihin synttäreihin, mun tosiaa, tuunasin vähän mun kännykän takakuorta.. x)

Sellaset perus sukulaissynttärit siiis takana päin ! Nyt oon Hennalla ja ollaan vaan oltu täällä ja juteltu, lähetään
varmaan pian kylälle ja semmosta, ei ihmeempii :) Huomenna onkin sitten jo taas sunnuntai ja oon varmaanki taas
Hennan kans ja surkuttelen tulevaa maanantaita, eli perus sunnuntai ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart