12/16/12

WEEKEND

Snapshot_20121214_1
Perjantaista mulla on vaan yks julkaisu kelponen kuva, ja se on tää huiman laatuinen webbikuva, jeejee !! Ja en
nyt sitten tiiä, onko tääkään niin julkaisu kelpoinen. Taulutkin nätisti vinossa. Tää perjantai oli taas sellanen
aika perusperjantai seiskasta kymppiin oltiin vernerissä (nuokkarilla, mikä ikinä onkaan) kavereiden kaa, ja
sitten mentiin Hennan kaa meille. Ei tehty mitään erikoista, juteltiin syvällisiä, datailtiin ja tehtiin chubby
bunny challenge XD ja jos joku ei vielä tiiä mikä se on niii siinä vaa yksinkertasesti koitetaa saada mahdollisimman
paljon vaahtokarkkeja suuhun ja sit aina ku on laittanu yhen lisää ni sanotaan chubby bunny. Mä sain ehkä
kymmenen, kai ? :-D Ei siitä kyllä mitään tullu ku koko aja nauratti ja sitteku toinen kyökkii siinä vieressä... (Y)
Snapshot_20121215_18
mooiiii
Mä en tiiä miten tää kuva liittyy mu viikonloppuun ? Ehkä siks että käytän tätä lähes päivittäin. Mun lemppari
hajuvesi tällä hetkellä ! Tää on siis toi justin bieberin hajuvesi ja ostin sen canarialta.
DSC_0578
DSC_0567 cats päivänasu Lauantain asu oli siis tämän näköinen (sukat meni piiloo x) ), toppi h&m ja kaikki muu onkin sitten Gina
Tricost'ista :D Ton neuleen oon ostanu jo viime vuonna, mut en oo pahemmin käyttäny sitä, vaiks se onkin
mun mielestä tosi kiva. On vaa vaikee ollu yhdistää sitä mihinkään. Mut mun mielestä tää asu oli tosi kiva !

Henna lähti lauantaina puol yhen aikaa jo kotia, ku sillä alko jotkut synttärit. Joten me mentiinkin empun kas
sit pulkkamäkeen tohon lähelle x) Kyl välillä pitää vähän löytyä sitä lapsenmielisyyttä ! Tultiikin sieltä
sitten pois ihan märkinä ja kylmissään. Sen jälkeen lähettiin vielä käymään kylällä ja siel oli sit muitakin :)
Sit mulla oli kans joku nuorten joulujuhla, liittyen iskoon ja onneks Henna tuli sinne mun seuraks ! Olihan siel
ihan kivaa ja sai suklaataki xd !!

Tänään lähin puolen päivän aikaan Empun kanssa poriin. Emppu katto joululahjoja, ja mäkin ostin sitten
vielä yhen joululahjan. Joka tosin oli empulle, ja se sai ite päättää sen :-D Heh, sit ainakin tietää et tykkää !
Jotakin löyty itellekin, ku mulle tuli perjantaina palkka niistä töistä, mistä oon varmaan joskus maininnukkin.
Ni pitihän ny jotain päästä ostaan ! Hirveesti mitään en löytäny, mutta jotakin kummiskin. Sen jälkeen
yllätys yllätys mentiin kylälle ja siel oli sit taas muita. Oli ihan helvetin kylmä ja onneks päästiin sit loppu
illaks Nikel. Nyt mä kärsin taas masennusta tulevasta koulupäivästä ... mut onneks se on aika rento ja viiminen
viikko alkaa, jes ! Kohta joulu ja joululoma :):) Ja nyt ne vähäset ostokset:
DSC_0590
9.95 euroa, H&M. Monet varmaa aattelee et mullahan on jo tollanen, jep niin on, mut siitä haalistu väri jo
pesussa nii halusin sit uuden tälläsen paidan ku rakastan tota väriä !!
DSC_0588
Oiskohan ollu 6.90 (?) sokoksesta tällänen lämpösuoja, ja tän pitäs kans vähä parantaa näit kuivii hiuksia ..
Sitä parannust tosiaa juu tarvittas ! Keskiviikoks oon varannu parturiin aja, värjätään juurikasvu pois ja sitten
varmaa leikataan vähän noita latvoja. Ootte varmaan juu huomannu ton mun järkyttävän juurikasvun ..

Sitten ostin kans yhen pikkujutun (mut silti tosi kiva!) mut en nyt sitä vielä esittele, kun oon ostanu samanlaisen
kamulle joululahjaks, ja oon jo maininnu et ostin tänään samanlaisen x) tyhmä mä ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart