12/13/12

KUULUMISIA & EHDOTELKAAS POSTAUKSIA

kollaaaaaasi
Moooi ! Keskiviikkona oli aika jees päivä, vaikka en oikeen kavereita nähnykkään. Koulussa oli perus päivä, ruotsia, 
enkkua, yhteiskuntaoppia ja sit liikkatunnin siasta meillä oli joku sataedu esittäytyy juttu. Eipä sekään
mun ajatuksia mitenkään selventäny, meinaa sen suhteen että mihin mä meen opiskeleen. Koulun jälkeen
lähettiin äitin ja siskon kaa poriin, tarkotus oli löytää uudet kengät, mut ylläri, mitään ei löytyny, mutta mä
tilasin sitten netistä yhet kengät, mut lisää niistä sitte myöhemmi ! Kuitenkin joulahja stressistä on nyt
 päästy, sain meinaan ne ostettuu :) Ja tuskin maltan oikeesti yhtään oottaa että ssaan antaa noi kavereille ! 
Jeee, oispa jo joulu... :D Btw, sain matikankokeesta 6+, huh. Ei se ny niin hyvä oo, mut mulle on !! Viimeks
 sain vitosen ja onneks nyt ei tullu vitosta ... Eilen olin vaan kylillä ja tänään oli sitten vissiinkin tän vuoden
viminen isko ja sen jälkeen chillailin vaan Hennan kaa niillä (: Mutta ei mulla ny oikee muuta, moiksu  <3 aino
ps.  huomasimpa justiin että pitäs vaihtaa toi (oikealla palkissa oleva)"AINO, 14 pllaplalaplaa" juttu, kun
nykyäänhän oon 15 :-D Nooo vaihtelen sen kun ehin :)

psps. mulla on pieni inspiraation puute tällä blogin puolella, joten
 ois kiva saada teiltä mielipteitä siitä mitä  haluaisitte tänne ! Joten
 laittakaapa postausehdotuksia tulemaan, niin yritän niitä
 parhaani  mukaan totetuttaa :) Kun ois kiva välillä tehä jotain erilaisempaa, kun aina vaan höpistä  näitä turhia juttuja !

No comments:

Post a Comment

Black Heart