12/21/12

NEW SHOES & THINGS

Tästä voi tulla nyt vähän sekava postaus ku on vähän kaikkea tässä mutta ei kai se mitään !
DSC_0592 lacosteee kenkulit CSC_0598
Mulle saapu postissa pari päivää sitten jo kauan himoitsemani lacosten valkoset talvikengät ! Mä vähän aluks
epäröin noiden ostossa, kun en ollu varma miltä näyttää jalassa, enkä heti ollut kuvasta silleen "vau, noi mun on
pakko saada". Sit kumminkin jonkun aikaa mietittyäni, ja muita kenkiä kateltuani (muita mieluisia en löytänyt)
päätin ottaa sen riskin ja tilata noi kengät. Tilasin nää siis brandokselta, ja ennen en oo tilannu sieltä. Olin niiiin
tyytyväinen brandokseen kun vaan olla ja voi ! Varmaan paras nettikauppa mistä tähän mennessä oon tilannu :)
Toimitus oli nopeeta varsinkin kun miettii että nyt on joulun aika ja kaikkee, 4 päivää. Tosin mulla oli vklp välissä
niin jouduin vähän enemmän ootteleen. Ja kun sain noi kengät ni tajusin et nää on ihan täydelliset ! Eli tykkään
näist ite paljon :) Mukana sain jonkun lehden ja vaihto nauhat, siihenkin oon tosi tyytyväinen. Hintaa kengillä
oli siis alennuksessa se 96 euroa.
DSC_0603 DSC_0605
moimä DSC_0608
Joku ilta tylsistyneenä meikkasin (vaikka emmä mitenkään osaakkaan meikata) ja räpsin vähän turhia kuvia .... :)

Tänäään meillä ei ollu kouluu, ah jes se oli ihana tunne kun illalla ties että saa vaan nukkua pitkään, ja aamusti
ei tarvinnu oikeesti nousta aikasin. Mun on nii vaikee repiä itteni joka aamu ylös sieltä sängystä.. Heräsin
aamusti sitten yhen aikaa, tein kaikki joululahjat valmiiks (jes!!), siivoilin vähän huonetta ja laitoin sit itteeni
valmiiks koska tänään oli seiskalta meijän koulun joulujuhla :) ja siis sen takii aamusti ei ollu kouluu, kun tultii
illalla. Joulujuhla oli siis meijän ysien valmistama ja jokasella luokalla oli siellä oma esitys. Oli ihan kiva ohjelma
ja silleen ! Ei mitään erikoista. Nyt vähän kuvaa asusta (huimalla webbilaadulla jälleenkerran...):
asu
Canarialta ostettu tollanen leoparditoppi, joka sidotaan kiinni tosta kaulasta. Ostin ton yhestä basaarista
mistä löysin myös mun tanssiaismekon ! Sit oli kans tollanen h&m lyhyt mekko. Ei mitään erikoista :)
CSC_0612
mun rakas sisko oli kans kattomas siellä äitin ja uuden pehmolelus töpön kas :D !!

ja sit viel sellane juttu et aattelin alottaa tääl blogin puolel semmosseen 30 päivän kuvahaasteen, mut siitä
lisää sit varmaa huomenna ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart