12/22/12

XMAS HOLIDAYYYYY

Jes tänään alko sitten joululoma ! Joillakin saattanu alkaa aikasemmin, mut ei kai enään myöhemmin ? Tai mistä mä
mitään toisten kouluista tiiän. Pääasia on ehkä se et just mulla alko se loma ;D Todistukseen oon iha ok tyytyväinen,
koska ootin oikeesti et se ois paljon huonompi mitä se oli. Matikka tosin laski kutoseen, mut emmä vaan tajua
sitä ainetta ! asdfghj... keskiarvo oli siis 8.2, ja viimeks oli 8.3 eli laski ihan pikkasen mut ei mitenkään merkittävästi.
HENANAA uuhempsu
Löydettiin Hennan kans se meijä sisänen tyyli <: ?
1356190584961
Tosiaan leffas oli meidän lisäks kaks muuta tyyppiä ... :-D pori
Vaikeuksien kautta päästiin tänään Hennan kaa lähteen poriin yhen aikaan. Äitin piti eka viedä meijät, mut ei sitte
vienykkään (tyhmä äiti :))) niin jouduttiin turvautumaan sitten pikavuoroon joka on iha älykallis, koska oli
pakko päästä sinne poriin :-D ! Meil oli siinä vähän yli tunti aikaa kierrellä kauppoja, tosin ei ehditty kun Ginaan ja
H&M:ään. Hooämmässä oli ainakin jo aika kivoja alennuksia niin siellä viivyttiin pitkään ! Jotakin tarttu mukaan,
vaikka eihän mulla ees pitäny olla rahaa ... Mut koko reissun idea oli toi salkkarileffa, jota mentiin kattomaan
siitä huolimatta vaikka se onkin haukuttu ihan paskaks. Muthei, se on salkkarileffa = pakko nähä ! Olihan se aika
surkee, ite luokittelisin sen mielummin komediaksi, kuin kauhuksi. Saipahan ainakin nauraa näille huimille näyttely
suorituksille (esim. kun peppi huutaa haistakaa vittu ja lähtee NIIIIN raivoisasti ulos että !), mutta emmä kai itsekkään
paremmin osais, joten turha arvostella. Loppujen lopuks ihan katottava leffa, vaikka aika huono olikin.

Mutta mukaan tarttui siis nämä jutut:
paitaa
Gina Tricostista tällänen perus musta t-paita jossa keskellä on tommonen salama. Se itseasiassa on semmonen kumisen
tuntunen tai jos tiiätte mitä tarkotan :D Epäröittin ton kanssa kyllä, mut sit lopulta päädyin ostaan, kun kumminkin
jouduin tosta vaan sen 5 euroa maksamaan.
DSC_0616
Sittensittensitten myloooove ! Arvaattekin jo varmaan miks - just ton värin takia, mihin oon nyt rakastunut.
Kuva ehkä hieman vääristää väriä, mutta nojaa antaa olla. Tää on siis h&m:ästä, myös viidellä eurolla. Mulla näitä h&m:än
lyhyitä (entiiä voiko sanoa kynähameeks :D ?) hameita onkin jo 6 kappaletta ... nää on vaan kivoja ja varsinki toi
mun uusin !! toi väri <3 ootan innolla et pääsen käyttään tota (:

Ja vielä yks joululahja (empun antama) jonka avasin etukäteen koska tiesin mitä siellä oli, itehän olin mukana kun
emppu ton osti ... xd eikä varmaan tuu yllätyksenä paidan väri ...
DSC_0618
Jälleen kerran h&m:än vaatekappale, ihanan värinen toppi ! Loooove it <3
DSC_0619
ja takaapäin näyttää siis tältä. Selässä on tommonen pieni reikä, näkyy ehkä jokseenkin huonosti. Mut pidän siitä,
se on kiva yksityikohta !

Sain myös emdeltä ja hennalta lahjat, mut ne avaan vasta jouluaattona kun niiden sisällöstä en yhtikäs mitään tiiä !
Kun saavuin kotiin Porista, siivosin mun vaatekaapin ! Wuhuu, nyt siellä näkyy lattia ensimmäistä kertaa pitkään
aikaan xd oon ylpee itestäni ! Ja ehkä nyt sit löytys jotain vaatteitakin, kun aina valitan ettei niitä muka oo :D
Nyt mä siirryn odotteleen jouluaattoa, ja tuskin musta nyt kuuluu ennen joulua enää mitään, joten hyvät lomat &
joulut kaikille ! <3 aino

2 comments:

  1. ihana tuo punanen paita! myytäisiköhän niitä vielä

    http://meandmylittlethings.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myydään niitä :) Ainakin porissa h&m:ässä kun eilen olin niin niitä siellä vielä oli !

      Delete

Black Heart