11/16/12

Leffailua & syöpöttelyä

 Jeap, päätin sitten ottaa kuvan kun olin jo annoksesta puolet syönyt ...
Ahahahha mikä kuvasaldo xd Mutta asiaan, eli tän postauksen aiheeseen. Kaikista ongelmista ja vastoinkäymisistä
huolimatta, me päästii Hennan kaa lähteen poriin. Siinä vaiheessa ei ollu hajuakaan millä tullaan pois (lopulta
maksettiin 8,50 bussista että päästin takas tänne iki-ihanaan nakkilaan). Tarkotuksena oli mennä kattomaan 
paranormal activity 4, mutta huomattiinkin sitten että eilenhän tuli viimeinen näytös .. Twilight tuli tänään
ensi-iltaan ja me rennosti marssittiin 15 minuuttia ennen näytöksen alkua ostamaan liput ! Saatiin vielä ylhäältä
tosi hyvä paikat, hassua:) Mutta mitä itse leffaan tulee, niin se oli vaaaan niiin huippu ! Että voisin kyllä uusikskin
mennä kattomaan ton. Ja niin yllättäviä kohtauksia että saivat jopa mutkin itkemään :-D Voisin kehua tätä
maasta taivaaseen ja loputtomiin mut ehkä tyydyn tähän. Suosittelen kyllä kaikille ! Vaikkei twilighteista pitäiskään,
tää oli nimittäin paras kaikista niistä. Sen jälkeen siirryttiinkin (hetken etsiskelyn jälkeen..) amarilloon syömään
ja ah nam oli kyllä niin hyvää <3 Kierreltiin sitten vähän kauppoja ja jotain tarttu mukaankin. Sitte ei muutakun
kotia kohti ja parin kilsan kävely kotiin korkkareilla ... like it.
Web laatu on jees... Mutta siis mukaan tarttu Garnierilta bb voide, kokeilenkin tota nyt ekaa kertaa, ja toivon
että on hyvää ! Odotukset on kyllä aika korkeella kun niin paljon oon kuullu kehuja :-D Sekä tummille silmän
alusille peitevoide .. Kuvistakin varmaan ootte huomannu et mulla on aika tummat silmänaluset ja mikään ei tunnu
auttavan ! Vinkkejä saa laittaaa tulemaan et miten ne sais pois ! Ostin nää kaks sellasessa pakkauksessa mikä
makso noin 17 euroo, et tuli aika halvaks ostaa nää yhessä, eikä erikseen.  Farkut gina tricotista jotka tulivat
 kyllä tosi  tarpeeseen .. Ne ei ehkä tossa oikeen pääse esittäytymään parhaassa valossa, mut päällä ne on 
aikas kivat=)  Näistä maksoin siis vain 19,5 euroa ! Näitten lisäks käteen jäi vielä kaikkea pientä, kuten tekoripset
 seppälästä ihan vaan kokeiluksi. 

Sitten tähän loppuun vielä oikein kevennykseksi niille anonyymeille jotka edelliseen postaukseeni kommentoivat.
Koittakaa kestää se, etten julkaissut teidän todella rohkaisevia kommentteja. Jos mun käytös alkaa tympimään,
niin voin sanoo vaan et ei ole mun ongelma. Mä en anonyymien takia sitä rupea muuttamaan. Ja jos olen monen,
jopa sinun elämästäsi tehnyt helvettiä sanomalla, etten jaksa naamaasi juuri nyt, en sillekkään voi mitään.  Ja kyllä,
mulla saattaa olla peiliin katsomista, mutta se on mun ongelma, ja ihan itse saatte päättää ootteko mun kavereita
vai ette. Ja jos tarvii kaivella asioita, joita olen sanonut ehkä seiska tai kasiluokalla, niin voi hyväluoja. Ei mulla
muuta ja turha sitten tähänkään yrittää kommentoida mitään edelliseen tekstiin viittaavaa, en edelleenkään julkaise 
niitä, voitte sitten yhdessä kavereidenne kanssa puhua kuinka hirveä ihminen olen8) ! Ja voihan niitä asioita
tulla päin naamaankin sanomaan, jos vituttaa. Ei sitä täällä anonyymina tarvi purkaa. SYDÄMMELLÄ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart