11/17/12

PHOTO'S

Tässäpä näkyy tää mun uus takki jonka parin _päivän metsästyksen jälkee sain itselleni ostettua seppälästä,
hintaan 90 euroa ! Tykkään tästä tosi paljon, toi kirkkaanvalkonen vaan on vähän ongelma väri mulle, no saa nähä
että onks toi takki kohta harmaa, tai jopa musta :-D Mun lacosten kärsineet kengätkin näkyy, vaikka ne ei oo
ees olleet mulla kauaa. Valkonen on mun lempiväri, mut se ei vaan sovi mulle..
Pitkästä aikaa ees jonkinlaista asu kuvaa.. Tossa ehkä näkyy hieman paremmin noi uudet gina tricotin farkut,
jotka tänään aika tylsästi yhdistin (myös muuten ginasta ostettuun!) turkoosiin (vai mikä toi nyt on?) paitaan
turhautumisen jälkeen. Tuntu jälleen kerran nimittäin siltä että ei mulla oo mitään kivoja yläosia. Ja nyt kyllä
havahduin tohon mun hiustenväriin .. Osoittaa vähän keltaisen sävyjä, eikö teistäkin ? En oo ennen huomannut,
en tiiä et johtuukse siitä et kuva on otettu salamalla, vai siitä että ne yksinkertaisesta on keltaiset :-D hopeshampoo
siis seuraavana ostoslistalla!
Tänään lähettiin Hennan kans ees yrittään, jos saatas jotain kuvia. Salamallahan ne oli pakko ottaa, kun ainakin
mun kuvaustaidoilla ne ois muuten heilahtanut ja pahasti. Joten siksi suurin osa kuvista on mustavalkoisia!
Ite en oikeen ainakaan tykkään mustavalkosista kuvista. No, saatiin ainakin joitakin julkaisu kelposia kuvia 
aikaan :-) Loppu ilta sujuikin sitten Hennalla chillaillen, syömässä ja skootterilla ajellen. Ei ihmeellisempi päivä,
mutta silti kiva! Huomena suuntaan perheen kanssa ikaalisten kylpylään ja semmosta kivaa :-) Eipä mulla nytten
muuta, pitäkää kiva sunnuntai ennenkun maanantaina koulu taas koittaa ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart