1/31/12

lol = lots of love ?






Hej ! Oon miettiny tässä jonkinmoista postaus taukoa, koska mulla nää postausideat alkaa olla vähissä. Musta on aika tyhmää joka päivä vaan laittaa muutama kuva, ja sitten vaan kirjotella että mitä on tehnyt. Ja varsinkaan kun mä en oo tehnyt tässä lähiaikoina mitää erikoista. En aattele mitään pitkää taukoa, ehkä jotain viikon pituista tai sellasta, että palaan kun into bloggailuun palaa. Viikonloppuna meen ikeaan ja sen käynnin jälkeen mun uus huone alkaa olla valmis, joten sillon tulee ainakin huonepostausta eli jotain vähän erilaisempaa :-) ! Oon miettiny kans tällässii postauksii: päiväni kuvina, meikki postaus, laukun sisältö, hiuksista jotakin ym! Tähänkin saa laitella niitä toivomuksia. Nyt muistinkin että mulla on tuloillaan kuvapostaus, laittakaa tämän postauksen kommenttiboksiin ehdotuksia mitä kuvaisin! Palaillaan varmaankin ensiviikolla (ellei ennen sitä tuu intoo bloggailla) uuden huoneen merkeissä, moiks!

 ♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart