12/10/13

PUHELIN KUVIA


Hups... Mulla on huomenna fysiikan uusintakoe enkä oo avannutkaan kirjaa. Nytkin kun ois pitänyt lukea niin käännyin pitkästä aikaa tänne blogin puoleen. Pitäs vielä tehdä kaikki mahdolliset läksytkin, siivota.. Plaah ihan liikaa tekemistä! Taidanki vaan nukkua koko loppu päivän ja ignoorata kaiken mitä pitäs tehdä :-D Siis äh, emmätiiä! Ei vaan jaksa.. Koeviikkokin loppu just ja nyt pitäs uusintakokeeseen mennä (oma vikasi kun otit nelosen, huhhu!!) ja sitten alkaakin taas uus koeviikko, siinä välissä annetaan vaan kasa läksyjä. En jaksa lukiota. Mut ehkä se siitä ja nyt voitaisiin mennä niihin kuviin.. Nää kaikki on siitä ajasta milloin sain ton iphonen tähän päivään saakka melkeinpä.

polar

1. Jotain naamakuvaa.. 2. Tais olla _erittäin_ kiinnostava fysiikan tunti Jennin kaa :-) 3&4. Perheen kaa ikaalisten kylpylässä ♥

polar2

1. Jonkun päivän out fit of the daaaaaay 2. Rakkaan pikkusiskon kaa, näyttää niin iloselta tossa kuvassakin. 3. Hennan kans joku ilta istuskeltiin ulkona ja syötiin irtokarkkeja ♥ KYLMÄ! 4. Amarillos maailman parasta ruokaa ja tottakai Hennan kaa!

polar3

1. Samaselta amarillo reissulta vielä kuvaa, ehkä maailman parhaat drinkit noi mansikkadrinkit! Nam ♥ 2. Mun rakas ♥ 3. Murun kans käytiin kans ässien pelissä, tai ollaan käyty ny kahesti. Ässillä ei nyt vissiin oikeen kulje! Käytiin toisel kerral kattoos mun pikkuveljee joka lauko erätauol hienon maalin :-) 4. ASDFGHJLLKK oon niiiiiin onnellinen ja kiitollinen et mulla on tää lippu!! Jos josku ei tosta kuvasta huomaa niiin kyseessä on siis Cheekin stadion keikalle kenttä lippu ♥ Hennan kans ollaan siis menossa JA EN JAKSA OOTTAA, 256 päivää vielä odotusta jäljellä! Maailman parasta. Huh ja sit tuli vielä se toinen lisäkonsertti josta ehkä oon vaan ihan hiljaa.. Yks ois riittänyt, oon ainakin sitä mieltä.

polar4

1&2. Oltiin Hennan kaa kattomassa elokuvissa Poutapilviä ja lihapulla kuuroja 2 3D, haha. Oli pakko nähä kakkos osa kun joskus aikoja sitten käytiin yhessä kattomassa tosta samasesta leffasta se ykkös osa. 3&4. Meidän koulussa järjestetään aina itsenäisyyspäivän läheisyydessä itsenäisyyspäivän tanssiaiset. Siinä muutama kuva sieltä Saran ja Empun kanssa!

Nonii, siinä oli muutama kuva parilta viime kuukaudelta. Aika hyvin nää mielestäni sieltä blokkasin, kun kuvia oli kuitenkin yli 700 kertynyt parilta kuulta. Ehkä vähän sekavaa tekstiä mutta oivoi. En oo oikeen pystynyt keskittymään tänään mihinkään :-D Pitäiskö muuten teidän mielestä mun tehdä useamminkin tälläisiä postauksia näistä puhelinkuvista, vaikka nää onkin usein aika huonolaatuisia? Oon jotenkin laiskistunut hirveesti kameran käytössä.. Vastatkaa muuten sitten vielä tohon sivussa olevaan kyselyyn!

No comments:

Post a Comment

Black Heart