11/11/13

LUMENE

DSC_0252

Aika sopivasti sattu kun samaan aikaan multa loppu ripsari, meikkivoide sekä puuteri. No lähin sitten äidin mukaan Poriin ostamaan uusia. Ennen mulla oli  käytössä maybelinen Fitme meikkivoide, toi sama ripsari jonka nyttenkin ostin ja sitten puuterina oli lehden tilaajalahjana tullut irtopuuteri, tai mikä nyt sitten olikaan? :D No, en oo löytänyt oikeestaan sellasta hyvää meikkivoidetta ikinä, jota voisin ostaa aina uudestaan ja uudestaan. Oon kokeillut toisiaan sitä fitme'tä, bb voidetta, jotain satin liguid juttua ja monia muita joiden nimiä en edes muista. Aina oon vaan kokeillut jotain uutta, niinkuin nyt tälläkin kerralla! Ja nyt musta tuntuu että oon vihdoin löytänyt sen hyvän meikkivoiteen just mun iholle. Nimittäin tuo Lumenen CC voide (oon näköjään muutenkin siirtynyt lumeneen..) vaikuttaa tosi hyvältä! Se pysyy mun iholla ja se oikeesti peittää mun ihon virheitä. Noh, siihen samaan sarjaan päätin sitten puuterinkin ottaa, ja siihenkin oon tosi tyytyväinen. Puuteri tais olla n. 15 euroa ja meikkivoide n. 13 euroa, tai toisinpäin, en nyt muista! Ei nyt ainakaan kovin kalliit. Jos on meikkivoide/puuteri hakusessa niin suosittelen kokeilemaan näitä! Ripsari mulla on toi sama (jonka oon todennu todella hyväksi, suosittelen sitäkin) ollut jo aika kauan, nyt se vaan sattu loppumaan. Se on vedenkestävä, eikä kyllä silleen varise silmien alle, niinkun muut mulla käytössä olleet ripsarit on tehneet..

Entiiä että oliko tää nyt aika turha postaus, halusin nyt kuitenkin tulla kirjoittelemaan, ehkä joku innostuisi kokeilemaan noita! Mutta kommentoikaa et mitä mieltä te olitte, oliko tää ihan turha postaus vai kiva tähän väliin?

No comments:

Post a Comment

Black Heart