8/2/13

IHANA AURINGONLASKU

DSC_0730 DSC_0712 DSC_0727 aurinkoo

Moikka ihanat! Kävästiin eilen ihan pienellä yhen yön reissulla perheen kanssa Merikarvialla. Illalla oli kyllä tooosi ihana auringonlasku ja sitä oli kiva kattella! Sitä katellessa kyllä alko miettimään kulunutta kesää ja kuinka kiva se oikeasti oli. Alkukesästä ehkä tuntu hiukan siltä että joo tässä taas ollaan koko kesä kotona ja joskus ja jouluna kavereiden kanssa. Mut oonhan mä ollu vaikka missä! Ja tästä kesästä on jäänyt tosi paljon ihania muistoja joita en unohda koskaan ♥ Oon tosi monien blogeista nyt lukenut että "apua koulu alkaa" - mä en haluu edes ajatella sitä. Tää kesä on taas jäänyt liian lyhyeen! Yyh. Onneks oon nauttinu siitä. Mun ehkä pitäs miettiä sitä koulun alkua, mut emmä taida... Nautin kesän viimeisistä päivistä! Kyllä sille koululle ehtii sitten uhrata aikaa.

No comments:

Post a Comment

Black Heart