6/15/13

Something new

Oltiin Hennan kans sillon ennen mun leirille lähtöä vähän shoppailemassa, enkä oo vielä ehtinyt niitä muutamaa
ostosta tänne laittaa, ja nyt kun on sopivasti siihen aikaan niin laitampa ne nyt :)
DSC_0757
/Pinkit shortsit - Cubus 14,95€/Liukuvärjätyt shortsit - Seppälä 19,95€/
Shortseja mä oikeastaan sieltä lähdinkin pääasiassa hakemaan ja nää ihanuudet sieltä mukaan tuli! Cubuksessa
pähkäilin aika kauan pinkin ja keltaisen värin välillä.. Päädyin sitten loppujen lopuksi pinkkeihin, ehkä mä vielä joskus
käväsen ne keltasetkin hakemassa vaatekaappiini.
DSC_0758
/Toppi - Cubus 17,95€/
18 euroa oli mun mielestä hiukan liikaa tollasesta pienestä ja lyhyestä topista johon ei oo paljonkaan kangasta
tuhlattu, mutta silti mun oli pakko ostaa toi koska toi pisti heti mun silmään kun astuin Cubukseen sisään ja muutenkin,
se oli rakkautta ensisilmäyksellä, hehe ;D

Kuhan vielä tulis sellasseet ilmat että näitä vois käyttää ilman että tulee kylmä! Helteitä ootellessa siis :)

2 comments:

  1. Voisitko laittaa kuvan susta, kun oot ilman meikkii tai ainakin kun sun hiukset on luonnostaan.

    ReplyDelete

Black Heart