6/15/13

Palailua takaisin arkeen

Tai no arkeen ja arkeen.. Onhan nyt kesäloma jolloin ei ole mitään velvotteita herätä johonkin tiettyyn aikaan tai
mitään muutakaan! Otsikko viittaa ehkä lähinnä siihen että palasin keskiviikkona yhdeksän päivää kestäneeltä
rippileiriltä. Olin siis isosena, jos joku ei vielä tiennyt. Joka aamu herättiin ennen kaheksaa, jotta ehittiin laulamaan
riparilaisille aamulaulu kaheksalta. Kerran tosin herättiin ja huomattiin että kello on jo kaheksan.. äkkiä ylös vaan!
Siellä tosiaan oli ihan erilaiset jutut ja oma päivärytmi, joten nyt sitten pitää totutella olemaan täällä kotona.
Mulla oli ainakin tosi hauskaa ja ens kesänä haluisin päästä uusiks isoseks jos vaan mahollista. Kiitos kaikille
ihan mahtavasta leiristä!
kollaaaaasi
1. Tää on mun ainut kuva koko leiriltä, haha. Löydettiin sudenkorento ja nimettiin se sanpoks ;D 2. Päästiin eilen
Hennan kans polskuttelemaan meijän uima-altaaseen ja saunomaan ♥ Iskä kun tosiaankin sai sen vihdoin ja viimein
valmiiksi, jeij! Oli kiva jutella pitkästä aikaa kunnolla ja kyllähän sitä juttua sitten riittikin. Muutamat herkut vielä
kruunasivat päivän!
DSC_0756
Tänään tipahti myös postiluukusta mulle kirje, jossa kerrottiin että oon päässyt Nakkilan lukioon opiskelemaan!
Vaikka sinne pääsy olikin aika varmaa, niin olihan se kiva saada varmistus siitä, että oon päässyt just sinne minne
halusinkin, ja nyt voin jatkaa tän juuri alkaneen kesäloman hyvillä mielin loppuun. Jos sitten syksyllä alkas tsempata
tota koulunkäyntiä.. tai pakkohan se on! Tiedän nimittäin jo mihin lähden lukion jälkeen opiskelemaan, ja sinne ei riitä
ainakaan mikään surkein todistus, heh :) Nyt mä taidan jatkaa iltaani suihkun kautta nukkumaan, öitä!

No comments:

Post a Comment

Black Heart