1/1/13

2013 PLEASE BE AWESOME

Noniiii nyt ollaan oltu jo jonkin aikaa vuoden 2013 puolella ja mul on jotenkin outo fiilis :D ? Perjaatteessa
täs ei muuttunu mikään, mut sit toisaalta vuosi vaihtu, mut ei sen mukana mitkää asiat. Toisaalta mulla on
ikävä vuoden 2012 hyvii hetkii, mut todellakin ootan jo kaikkee kivaa mitä vuonna 2013 tulee tapahtumaan !
Joten näiden mun todella syvällisten ajatusten jälkeen HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAIKILLE IHANILLE
LUKIJOILLE ! :-) <3 toivottavasti siit tulee parempi ku tästä vuodesta ! Mutta mä mietein ettei täst postauksesta
tulis ny tällänen pelkkä uuden vuoden toivottelu postaus, ni voisin laittaa tähä joitakin lupauksii mistä oikeesti
pitäs pitää kii .. ja haluunki ! Ja sit voisin kans laittaa jotai mikä ois kivaa tälle vuodelle <:
training
Nyt kun mulla ei enää sitä harrastustakaan oikeen oo, paitsi tää bloggailu, mä haluisin alkaa käydä lenkillä, käydä
salilla ja muutenki harrastaa enemmän liikuntaa. Mä oon aina tykänny liikunnasta, ja viime vuonna kävin pari
kertaa kaverin kaa salilla ja lenkillä, mut siihen se jäi, koska mä oli aina sillee "joo ei oo rahaa salille" "mennää
huomenna" yms. Keksein huonoja tekosyitä, vaikka oikeesti en vaa jaksanu mennä. Mä lupaan harrastaa
enemmän liikuntaa ja lopettaa tyhmien tekosyiden keksimisen.
studying
Mun on _pakko alkaa opiskelemaan paremmin. Vaikka tiiän, sen todistuksen numerot on jo annettu, millä mä
haenkin sinne minne sitten ikinä haenkaan. Mä tajusin ite ku se todistus lävähti mun käteen, et jotain on tehtävä
 .. Vaikka ennen aattelin tosi lapsellisesti vaa että who cares .. Mä lupaan opiskella enemmän ja nostaa keskiarvoa.
Toivottavasti täs ei oikeesti käy niii et uhoon kovasti, jaksan viikon ja sit oon taas ihan surkeella
asenteella. :D
cleaning
Mun huone on ihan hirvee, aina. Hyvä ku tunne mahtuu sisää .. Mitä siitä voi sanoo enempää ? Ooon vaan niin
laiska etten voi ees huonetta pitää kunnossa .. entä sitte ku mul on oma asunto ? En haluu ees tietää. Lupaan 
pitää mun huoneen siistinä.

Näitä lupauksii ois vielä enemmänkin, mut kaikkiin ei löydy sopivia kuvia, enkä jaksa tehä tästä mitään
ylipitkää postausta :-) Äitin kans kyl pitäs yrittää parantaa välejä, ettei riideltäs nii usein, ja mä en sais
kyllä huutaa sille aina.. Haluun viettää ystävien kanssa enemmän aikaa, vähentää herkkujen
syömistä  ja sen semmosta kaikkia perus juttuja !
whatiwant
Tossa ny muutamia juttuja mitä vuodelta 2013 ootan/mitä haluisin tehä ! En jaksa ny selitellä enempää kaips kuvat
 kertoo paremmin ku tuhat sanaa  :-) <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart