1/6/13

2012

Mulla on jääny tää vuosi 2012 postaus vähä myöhäsee, mut haluun tän kummiski tehä nii parempi myöhään kun
ei milloinkaa, eiks :) ?

TAMMIKUU
tammikuu moro 115
<3 vietin kivan uudenvuoden emden kas, minka oli käymäs täällä yhtenä viikonloppuna, olin paljon kavereiden
kas, oli teatterin ensi-ilta, olin tuhkimo x)) <3 muuta en sit muistakkaa eikä kuviakaa ollu :-D

HELMIKUU
helmikuu
<3 olin laivalla kavereiden kans, ja muutenki vietin taas ylläriylläri paljon aikaa niiden kans, olin anna abreun
keikalla, vaik en siitä enää ny nii välitäkkää, mun uus huone valmistu <3

MAALISKUU
maaliskuu
<3 yks kaveri oli käymäs tääl nakkilassa, olin paljon emden, hennan & muidenki kas, mun hiukset oli vielki
ruskeet ja suht pitkät <3

HUHTIKUU
huhtikuu
<3 Näin Justiinaa pitkästä aikaa, jota en ookkaa nähny ny hetkee ):, käväsin Emden kas seinäjoella, vietin taas paljon
aikaa Hennan kas, aloin blondaa mun hiuksia, vaikkei sitä tosta nääkkää, alko tulee lämpimämpää ja lumet suli
suurimmalta osin <3

TOUKOKUU
toukokuu toukokuu2 DSC_0037 DSC_0085 DSC_0128
<3 Oltiin valinnaisen hissanryhmän kans helsingis, shoppailees, eduskuntatalolla ja heurekassa, vapun vietin kavereiden
kans ulkona & kaverin kotona, olin seinäjoella kattoos Emmiä ja oli iha sika kivaa !! ja yllätyys vietin Hennan kas
taas paljo aikaa  <3


KESÄKUU, HEINÄKUU & ELOKUU
Oon tehny tästä ajasta postauksen hetki sitten, pääsette siihen napsauttamalla tota kesäkuu, heinäkuu & elokuu
tekstiä :) Ja tosiaa sain tona aikana vihdoinki mun hiukset blondiks !

SYYSKUU
syyskuu
<3 vietin paljon aikaa Saran kans, ajeltii sen mautolla, oltiin kuvailees ja sellasta, oli viel pari lämpimää päivää,
ja oltiin sillo empun & hennan kans kuvaas johnai pellolla, sit alkoki kylmenee ): <3

LOKAKUU
syyskuu
<3 Postasin täs kuussa vaan kerran, joten kuviikaa ei hirveestti ollu muttaa täytin 15, sain mopokortin, pääsin ekaa
kertaa ulkomaille, oltiin perheen kans siis Gran Canarialla viikko, ja oli ihan parasta ! <3

MARRASKUU
marraskuu 

<3 vietin suurimman osan kuukaudest hennan kas, oltiin shoppailees, amarillos syömäs, käytiin leffas, kuvailtiin
aika paljon ja oltiin vaa + vahdein mun ihanaa pikkusiskoa pari kertaa täs kuussa :> <3

JOULUKUU

joulukuu
<3 joululoma alko, olin hennan kas shoppailees ja henna oli meil yötä, saatiin todistukset joka oli iha  jees,
jouluaatto <3

Täs mun vuosi nopeesti yhteen koottuna, paljon juttuja jäi pois, mut paljon on myös tässä postauksessa mukana :)
<3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart