8/12/12

WHEN THE MUSIC IS ONLY ESCAPE

 psps. löysin ton sormuksen tänään yhen koulun pihasta et jos joku huomaa et toihan on mun, ni tulkoot vaa hakemaan =D
Päivänasu: toppi JC/farkut Cubus/kengät Converse
Eve tuli meille eilen yöks ja heräiltiin tänään siinä yhdenmaissa, mutta loikoiltiin vielä varmaan ainakin tunnin ajan kun ei
vaan kertakaikkiaan päässyt ylös sängystä :-D Eve lähti, mä kävin virkistävässä suihkussa, syöpöttelin, datasinkin
hiukan ja päätin lähteä lenkille ! Oli kiva olla kerrankin vaan yksin + täysillä korvissa pauhaava musiikki, hehhe. Ei
ainakaan pahemmin luonnonääniä kuulunu. Lenkin jälkeen lähinkin melkein heti kylille ja siitä sitten saatiin Hennan kaa
idea (tai no mä oikeestaan sain idean...) et lähetään ajeleen harjavaltaan, noo ei Hennalla ollu bensaa mut sit ajeltiin vaan
täällä nakkilassa. Chillailtiin meijän vanhan ala-asteen pihassa ja otettiin kuvia ! Hyvii muistoja tuli mielee kyl noilt ajoilt ... :)
Ajeltiin kans jossakin metässä ja nähtiin ihana auringonlasku ja heppoja ! Ihania ne ku ne vaa tuli siihen aidanvieree ku
huomas mut ja Hennan. Mut hrrr toisaalta ne on niin isoja ja pelottavia. Reilu tunti sitten alko viiminen lomapäivä,
kello on puol kaks ja mä oon hereillä ? Millä ihmeellä mä saan itteni maanantai aamuna ylös. Mä en tosiaankaan tiiä.
Mut murehditaan sitä sit vast maanantain ! Niinku moni näkee, niin tänää otin itteäni niskasta kiinni ja muokkasin tän
blogin ulkoasun !! Oon pitkään sitä suunnitellu ja nyt sain sen toteutettu. Mä ihan itte, ykskään ihminen ei auttanu mua,
olkaa ylpeitääää. Tietty mulla on aina tää sama perus valkonen pohja, mut ny vaihtu banneri ja sivupalkki ! Mitäs tykkäätte?
Ite tykkäään ainaki tosi paljon, enemmän kun entisestä. Kertokaa rehellisesti mielipiteenne ! Tai no oikeestaan
voisinki tehä toho sivupalkkiin kyselyn, vastatkaa siihe & kommailkaa :) Tänään/huomenna, miten sen ny ottaa, ois
tiedossa tosi kivoja suunnitelmia Hennan kaa ! ::) Niitä odotellessa, öitä ! ♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart