8/10/12

KUULUMISIA

Kaikki kuvat on instagrammista kun kamera ei oo kulkenu lainkaan mukana missään, ja tällä uudella kännykällä on
ollu paljon kätevämpi ottaa kuvia! Ja kollaasi on vähän sekava koska joihinkin kuviin oon muokannut reunat, joihinkin
en :D Mutta ehkä te pystytte elämään sen asian kanssa.

1. Äiti osti mulle tekokynnet ja laitoin ne sitten rippijuhliin ittelleni. Kumpa mullaki ois pitkät kynnet... Mut ne tuppaa 6.
aina katkeemaan jos ne kasvaa ees vähäsen ! Mut lopulta sit turhauduin noihin tekokynsiin ja revin ne irti yhen koulun
pihassa kun oltiin kylillä, ehkä mulle ei sovikkaan pitkät kynnet ! Toiset ois vielä tuolla laatikossa, kattellaa koska
löytys käyttöä :) 2. Käytiin Emden kaa tossa joku päivä syömässä paikallisessa ravintolassa. En tiiä voiko sitä
ravintolaks kutsua, kai ? Tuolla on ah niin hyviä hampurilaisa (ja pizzojakin) mutta nyt päätin pistää itselleni sinne
porttikiellon, oon alottanu kuntoilun, uskotteko ? x) 3. Chillailtiin yks päivä kavereiden kaa yhellä koululla ja siellä
oli tosi upee taivas ! Semmonen söpön vaaleenpunanen, mut se ei näy tossa kunnolla ):< 4. Saran mopoauto ! Jos
huomaatte niin mä ja Sara ollaan siellä sisällä. Oon ny tässä parina päivänä ollu Saran kaa ajelees ja on oll tosi kivaa !
5. Jeeh latasin uuteen kännyyn nyan catin ja oon iha koukussa siihen, paras peli ! :D 6. Random kuva mun ylisöpöstä
radiosta. 7. Mä täs lähdössä porii tuhlaamaa rippilahjarahoja Emden ja Even kaa. Jotain tarttu mukaankin, ei
paljoo mut silti meni rahaa liikaa ! Ostoksia vois laittaa joskus myöhemmin :) 8. Mun rippiristi josta tykkään paljo,
enkä oo ottanu sitä rippijuhlien jälkee ees pois :D (tarvisko ees?) Tosta ny näkee jotenki, mut se on kultanen missä
on keskellä "timantti", joo tosiaan ihan aito ... x) 9. Taas joku random kuva mun peilin lampuista.. 10. Täs yks ostos,
tommonen kivan rento huppari, tykkään tästä iha älypaljon !! Ostin tän siis Cubuksista 19,90 vissiinkin :) 11. Iltalukeminen &
iltapala, miss mix on hyvä lehti ! Kuinka moni muuten lukijoista tilaa ? Hmm, en ees tiiä miks kysyny tota. 12. Käytiin 
Saran kaa eilen ekaa kertaa kokeilemassa Nakkilassa olevaa kuntosalia, nääs mähän alotin kuntoilun. Oikeestaan siellä
oli tosi kivaa ja aloin harkittee jo uudestaankin menemistä :D Mä kun ton lentopallon lopetin niin tarvin jonkun uuden
harrastuksen. 

Hui olipa mulla paljon asiaa kun en ollu hetkee kirjotellu, kiitos niille jotka jakso lukea koko roskan ! <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart