4/3/12

Need summer back!

Mulla on kasvanu ja vaan kasvanu tässä lähiaikoina ikävä kesää kohtaa, kun tuli toi takatalvikin. Ootan niin paljon että pääsisin lähtee ulos sortseissa ja topissa, ilma että tulis kylmä! Kaikkee auringonottoo, uimista, hengailuu ja kaikkii muitakin suunnitelmii mitä mulla jo on :) Tulis ny se kesä vaa nopeesti! Pitää sitte fiilistellä kesää kaikkien vanhojen kesäbiisien kuuntelemisella. Nyt oon kummiskin koonnu muutamat kollaasit ihanista kesävaatteista mitkä tahtosin mun vaatekaappii! Vaikken tuu niitä kaikkia todellakaa saamaan, ja enemmänki haluisin. Aattelin myös laittaa muutamat viimekesäset kuvat tähän postaukseen :) Vähän vaihteluu näihin postauksiinkin!


Viime kesä oli kyllä vaan niin mahtava! Ehdein tehdä yhtä ja toista. Pääsin tapaamaan rakkaita kavereita seinäjoelle, ja muitakin kavereita jota en niin usein nää :) Sain tosi paljon uusi tuttavuuksia, joista on tullu tosi tärkeitäkin mulle! Vietin elämäni parhaan leirin parhaassa seurassa. Tarkotan siis tota lentopallo power cup leiriä. Olin perheen kaa mökillä ja pidin kavereiden kaa hauskaa! Nautin lämpimästä ilmast varsinkin jätskiä syöden :) Tästä kesästä mä aijon silti tehdä vielä paremman! Mainittinkin että mulla on suunnitelmia, niin suunnitelmissa ois muunmuassa taas mennä Seinäjoelle, kavereita tulee tänne kaukaa, mennä särkkään ja jotain myös sit perheeen kaa. Ja totta kai vaan kavereiden kaa hengailuu ja hauskan pitoo. Voivoi ku ootan jo tota kesää nii paljo!


Kokosin siis muutamia vaatteita näihin kollaaseihin. Nää, ja paljon monia muita vaatteita ois kiva saada kesäksi! Mutta ainoo ongelma mulla on se raha. No, ainahan saa unelmoida! Haluun kesäks kaikkii värikkäitä, ja kuviollisii vaatteita :) Pirtsakoita. Kenkii en tähän hirveesti jaksanu laittaa, mut balleriinojakin toki haluun. Tai mitä mä ny en haluis. Rakastuin erityisesti noihin Cubuksen bikineihin, H&M:än mustaan jumpsuittiin ja Gina Tricotin sortseihin sekä toppiin ♥ ! Lovelovelovelove. Mut eiköhän tää kesäihkutus tältä päivää alka riittää. Kertokaa tohon kommenttiboksiin mitä mieltä olitte tällässeestä vähän erilaisesta yllätys postauksesta! ♥ aino

Ps! Kattokaapa tonne alas, sieltä löytyy pikkunen kysely :-)

No comments:

Post a Comment

Black Heart