3/11/12

top 4 blogit

Huhhu vihdoin aattelin tehdä tänkin loppuun, muuten tää jäis ikuisisks ajoiks roikkumaan tonne jonnekkin. Päätin sittenkin valita vaan 4 parasta blogia, koska oli jotenkin tosi vaikee valita sitä viidettä. En tiiä miks niin oli, mut oli vaan. Oon myös tosi huono kertomaan blogeista, mutta yritetään. Muttajoo, eiköhän mennä asiaan:

Parhaaks blogiks ja kiinnostavimmaks mun silmiin nousi tää follow your dreams- blogi. Kuvat on tosi kivoja ja hyvän laatusia. Niiden takia mä pidänkin tästä blogista tosi paljon. Blogi kertoo lähinnä blogin pitäjän arjesta ja vaatteista kuvilla varustettuna. :) Tästä pääset blogiin.

Toiseksi paras blogi oli mun mielestä tää part of us- blogi. Kolme tyttöä kirjoittaa blogia joka sisältää hienoja ja hyvänlaatuisia kuvia, joista itse pidän ainakin todella paljon. Tämäkin blogi kertoo lähinnä tyttöjen arjesta ja muodista. Blogiin pääset tästä :)

Sitten kolmanneksi paras oli mun mielestä tää sixteen pink quarttzes- blogi :) Blogi kertoo lähinnä muodista, päivän asuista ja kirjoittajan arjesta. Tästäkin blogista löytyy mielenkiintoisia, hienoja ja hyvän laatuisia kuvia. Blogiin pääset tästä

Neljänneksi, vaan ei vähäisimmäksi silmiin pompahti tää start living- blogi. Isoilla ja hienoilla kuvilla varustettu blogi joka kertoo lähinnä kirjoittajan arjesta ja päivistä. Blogiin pääset tästä.

Kiitos vielä kaikille jotka linkittivät bloginsa, jotkut saivat minusta uuden lukijan vaikka eivät päässeetkään parhaiden blogien joukkoon :-) ! 

 ♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart