3/10/12

New things


 Pitsipaita GinaTricot 14,95 & Neule H&M 9,95
 Noi ihanat (Emde & Ella) osti mulle sillon topin & hameen H&M:ästä + kynsilakkoja GinaTricotista

Eilen vietettiin perjantaita Hennan synttäreiden merkeissä (-: oli taas tosi kiva ilta porukalla, mutta kuvia mulla ei oo koska meillä oli muutakin tekemistä kun niiden räpsiminen. Pelattii buzz tietovisaa ja mä ja Henna oltiin paras joukkue ja voitettiinkin kahteen kertaan ! Naurua ei ainakaan puuttunu tästä illasta. Kiitos tytöt Muita suunnitelmia mulla ei enää olekkaan viikonlopulle, paitsi meil on nuortenilta (riparijuttuja) ja siivota täytys. Ei sen kummempaa. 
Jahei en oo vieläkään tehny sitä linkkaa blogisi juttua loppuun, ja sitä onkin multa jo kyseltykkin.. Oon ollu tosi laiskalla päällä, anteeks. Yritän tehdä sen mahdollisimman pian!

♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart