12/16/11

Shalalala la laaa

4,80 e (norm. 6.00 e) Glitter





Mä, Henna & joulupukki ;)

10 e (norm 20 e) H&M




Njäääh, ei oo kyllä yhtään joulunen fiilis enää )-: Luntakaan ei missään enää näy, muutakun muutamia pieniä kasoja siellä täällä. Toivottavasti jouluksi satas lunta maahan, et se tuntus ees jotenkin joululta! Äöö, haluun päästä joulufiilikseen, niiku hetki sitte! 
Tossa muuten nyt vihdoinkin noi vähäiset ostokset sieltä Turusta. Eihän mulla siellä ollut ees paljoa rahaa. Ah, oon rakastunu toho laukkuun ♥ ! Se on niiin kiva. Vai mitä mieltä te ootte? Korviksetkin on tälläkin hetkellä korvassa, love! :) Aika kivoja/hyviä noi alennuksetkin, että laukunkin sain 10 euroa halvemmalla kuin normaalisti sen olisi saanut.. 
Tänään ohjelmassa ei oo mitään sen kummempaa, oon vaan kavereiden kanssa ja sellasta. 

♥ aino

1 comment:

  1. sulla on kivan olonen blogi:)
    liityin lukijaks!! käyppä kurkkaamassa mun blogii!
    www.annakaroliinan.blogspot.com

    ReplyDelete

Black Heart