11/6/11

Stadi part 2

Nonii vihdoinki tää kakkososa tästä reissusta. En tajunnukkaa , että mulla on aika vähän kuvia toiselta päivältä  , mut teempä nyt silti tän kakkososan. Herättiin joskus kymmenen aikaan , eikä sit enää keritty hotellin aamupalalle :D Nukuttiin sen ohi. No siitä sitte ku oltii laitettu itemme kuntoo ja jotain hääräilty , lähettiin kahdestoista maissa ajelemaan Espoon selloon. Emde kävi syömässä hesessä, mä en, koska mä elin suolapähkinöillä, oli muuten hyviä! Shoppailtiin ja kierrettiin kauppoja , ja oon aika ihmeissäni etten oikeestaan löytänyt mitään. Yhden jutun ostin, mutta siihen se sitte jäi. En löytäny mitään noinkaan isosta kauppakeskuksesta ja sitten taas joskus löydän jotakin ihan pienistäkin kauppakeskuksista. Hassua. No siinä kolmen-neljän maissa alko tylsistyttävän pitkä matka , josta kertoo alla olvevat kuvat: 







Toppaliivi: ONLY 29,95 e (norm. 39,95 e) 
Tätäkään ei tosin voi enää kauaa pitää, kun tossa ei oo hihoja niin alan jäätyä, kun oon valmiiks jo tällänen ihminen et jäädyn, vaikka toisten mielestä ois ihan lämmin ilma syksyksi. ): 

No comments:

Post a Comment

Black Heart