9/1/11

Waiting ♥ !


Moikka ! Tässä viime päiviniä ei oo tapahtunu mitään merkittävää. Oikeestaan vois sanoo lähi viikkoina. Aina sitä samaa: Herätys, kouluun, kotiin, koneelle, kylille tai harkkoihin, kotiin. Eilen olin ekaa kertaa lentopallo harkoissa tänä vuonna, sitä ennen en oo jaksanu mennä. Laiska mikä laiska. Meijän valmentaja oli vaihtunu, kaikki sano sitä täys kusipääks, mut mulle se ainakin oli ihan mukava ja kiva. Toisaalta varmaan tulee vielä niitä päiviä ku mua ottaa se ihminen päähän niin paljon et tekis mieli lyödä. Hetken jo mietein, et lopetan, mut nytten kun menin harkkoihin, tulin toisiin ajatuksiin. Eli jatkan.

Huomenna sit tapahtuu onneksi sentään jotain mainitsemisen arvoista. Mä en muista, että oonko maininnu tästä aikasemmin, oon kai ohimennen saattanut mainita. Huomenna siis minä ja Emde mennään honkajoelle kattoo Minkaa ♥ Kyllä te Minkan tiette, oon siitä monenmonta kertaa kertonu ja selitelly. Ollaan siellä koko viikonloppu, hauskaaa tulossa ! Niinku aina Minkan ja Emden seurassa. Suunnitelmissa ois mennä kankaanpäähän HESEEN vähä läskeilemään, ja semmosta. Vois toki jossain kaupassakin käydä. Honkajoella on muuten vaan yks kauppa ja joku kahvila tai jotaain. Hieman pieni paikka, mut elooo kyl riittää ! Sit vaa hengaillaan Honkajoki cityssä ja pidetään hauskaa. Siitä sit luvassa taaas paljon kuvii ja tekstii.

Asiasta kukkaruukkuun. Oon tässä miettiny näitä mun postauksien laatuja. Kuvien laatua ja tekstin. En oo ite niihin ainakaan olleenkaan tyytyväinen, mitä mieltä te ootte ? Kuvat sais olla mun mielestä enemmän valokuvaus ja asu painotteisia. Muutamia kaveri ja sellaisia kuvia vois olla, mutta hyviä sellassia eikä mitään tilanne kuvia. Tekstit vois olla pidempiä, nykyään niistä on tullut aikalailla tollassia parin lauseen tynkiä. Ja muutenkin voisin kirjottaa esim. "Sinä" enkä "sä". Aijon myös tekstin sisältöä miettiä paremmin. Postauksien otsikoitakin voisi yrittää parannella. Ootteko samaa mieltä ? Näihin mä aijon nyt ainakin kiinnittää huomioo ja yritellä parannella. Eihän tätä kukaan muu voi parantaa paitsi mä. Sit ajattelin, et jatkossa en tee mitään turhia ja lyhyitä postauksia, vaan teen sillon kun on asiaa ja kuvia. Sitten on vielä toi banneri, tekisi mieli vaihtaa toi, mutta sit toisaalta se onkin ihan hyvä. Mitä mieltä te ootte ?


Nyt mä meen syömäään pannarii (namssskk ♥), pakkailee ja siivoilee ! Moikkeeliiis.

No comments:

Post a Comment

Black Heart