9/12/11

Rain, rain and rain

Tumblr_lqpvm87t061qc76t1o1_400_largeKukaan ei varmaan ylläty, kun nyt sanon että oon kipeenä. Mähän oon aina, tai ainakin viime aikoina on alkanut tuntua siltä. Useimmiten flunssaa, mutta emmä koulusta pois jäis vaan flunssan takii, mutta ainakun mulle tulee flunssa sen mukana tulee sellanen et en saa kunnolla henkee ja sattuu kun hengittää. Lääkärissä on tullu käytyy liia monta kertaa, kuten tänäänki. Mut mikään ei vaan auta. Kai se sit on vaa mun kohtalo olla aina kipeä :-D

Huoh, syksy. Masentava aikaa. Tänäänki on vaan satanu koko päivä, no onneks oon sentään saanut olla sisällä lämpimässä. Jos tällänen toosi sateinen ja harmaa sää jatkuu pitkää ni en kestä. Sitte ei oikee innosta lähtee mihinkää kylille, ku viidessä minuutissa kastuu ihan märäks, ja sitte ainakin tulee kipeeks. Syksy on oikeesti tosi masentavaa aikaa, kuten jo sanoin.

Kuva: we<3it

No comments:

Post a Comment

Black Heart