8/17/11

Niiisk !



Äyäy, flunssa se vaa tekee tuloaan .. oiskoha osaasyy se et eilen olin 3/4 hihasella paidalla ulkona 16 asteessa ja sateessa ? Ehkä ei ois kannattanu, muttaku mä oon niin järkevä. Kurkku ihan järkyttävän kipee, kauhee nuha ja koulussa oli ihan jäätävän kylmä. Silmätki vuotaa, mut se on allergiaa. Mut kotona ei oo enää kylmä, jote johtukoha joteki siitä et koulussa on vähän liian paljon sellassii rakoja joista tulee kylmää ilmaa. Onneks nyt tuli ihan lämmin ilma, ni uskaltaa sit ihan ilman takkii lähtee kylällekki nii ettei tarvii pelätä sairastuvansa ! Kuha ny vaa ei kuumetta nostais .. Oon sit täs yrittäny juoda vaa lämmint mehuu tohon mun kurkku kipuu ja nii. Pitäs hommata streppsilssejä. Vai mite se ny sit kirjotetaakaa. Mut ei mulla muuta, heippss !

No comments:

Post a Comment

Black Heart