8/20/11

Love you like love song

kuvat we<3it

Mulla ei oo nyt mitään omii kuvii, nii sen takii tein tällässeen kollaasin we<3it:in kuvista. Syy, miks mulla ei oo kuvii, nii on se että oon ollu just pari päivää täs flunssas niiku viime postaukses kerroin. Eilen aamusti heräsin kuudelta aamusti jotakuiki siihen et oli TOSI vaikee hengittää. En sit menny kouluu, ja lääkäri oli yheltätoista. Kävin siellä, ja se totes et mul on keuhkoputken tulehdus. Nyt sit joudun vaa lepäilee ja syömää antibioottii. Yhyy, oisin halunnu ol kavereide kans ja nii. Ei voi mitään. Eli siis koko viikonloppu kotona .. suurin osa varmaan koneella, hehe. 

Hmm, mun täytys kyl varmaan jostain muustaki kirjotella kun mun sairaudesta. Ei täs mitään oo oikeestaa tapahtunu ! :D Toivottavasti pääsen sit tiistaina Saran kanssa porii vähä shoppailee. Suunnitelmis ois ny ainaki ostaa semmone valkonen tai vaaleenpunanen Jet Set kello, tiätte varmaanki mikä se on. Jos mä nyt vaan tarpeeks saan rahaa säästöön. Jos en, ni myöhemmi sitte, mut kyl mul se pia tulee olemaa ! Oon nii tykästyny niihi, ne o tosi kivoja ja hienoja. Hei muute, huomaattekos et oon nyt vähä yrittäny vähentää noit hymiöitä ? Tässäki postaukses vaa yks ! Mutjoo, ei mulla muuta moikkelis ♥

No comments:

Post a Comment

Black Heart