5/27/11

Kattelin joitakin mekkosia (:

Mekko löytyi H&M: ältä hintaan 9,95 e ! Tosi halpa ja kiva mun mielestä (: Pistetään tääki ny pienimuotoiseen harkintaan, ja katotaan sitte.
Tää ei nyt varsinaisesti oo mekko, mut tämmöne tunika vai mikälie. JA MÄ RAKASTUIN TÄHÄN ♥ Tää on kyl mun ostoslistalla ihan kärkipäässä. Kivan raikas ja kirkas väri ja noi olkaimetkin on kivat. Tän löysin bubbleroomista hintaan 14,90 e, ei tosiaankaan mikä paha hinta, luulempa että tuutte piakkoin näkee tätä mun päällä (:

Mekko on bubbleroomista, ja hinnaltaan 19, 90 euroa (: Raitakuosi on mulla ainaki ihan loppuun kulutettu jo, mut toisaalta, voiko raitaa olla liikaa ? Noi röyhelöt on tuolla just kivat ! Pistetään muistiin.

Mä oon joteki ihastunu nyt tämmösseeseen kukkakuosiin, mut valitettavasti mulla ei oo yhtään vaatetta jossai ois ees vähääkään kukkaa. Tää pisti heti mun silmään sille "IHANA " mut ei se ollukkaa sit nii kiva enää ku katoin hintaa, 39, 95 e Mulla ei oo ainakaa varaa pistää mihinkää mekkoihi noin paljoa, no saaha sitä aina haaveilla (: Ja tän löysin zarasta. 






 

Ja nyt kun puhutaan tilaamisesta, niin ajattelin tilata myös feikkilävistyksen jonka saa kiinnitettyä nenään tai huuleen (= Sen mä tilaan trendikaupasta hintaa 6,oo e

No comments:

Post a Comment

Black Heart