5/27/11

Astmakohtaukset, mäki tykkään ♥





Oho, yks lukijakin on sitte tipahtanu pois :o Voivoi, nyt niitä on sitte entistä vähemmän, no ei voi mitään :s Muttamutta, nii mä en ookkaa kirjotellu nyt hetkee, ku ei oo oikee nyt ollu aikaa, eikä myöskään mitään kirjotettavaa. Tiistaina mä menin kouluun, mut keskiviikkona sit en, koska illalla mulle tuli astmakohtaus (mäki tykkään ♥ ) ja olin sitte sairaalas päivystykses yöllä puoli yhteen asti. Että semmonen ilta se. Tänään koulussa oli sit joku tapahtuma päivä, oli muotinäytöksii ja sen semmosta, tylsää :D Wuhuuu, enää neljä päivää kouluu ja sit kesäloma ! :o NII VÄHÄ, vaikee tajut.

Mä luulen nyt, et nää mun postaukset alkaa harvenee, eli alan kirjottelee vähemmän, ettei aina tulis vaa jotai soopaa. Tai jos mä alotan sen "harventamise " muutaman päivän päästä ku nyt mulla on päässä muutama postausidea :D Mut nyt moiksu (---:

No comments:

Post a Comment

Black Heart