3/2/11

Im thinking what the hell ?

Heipsuuu (---: ! Oisko ees kevättä ilmassa ? Ihanan lämmin (no mikä ny lasketaan lämpimäks) keväinen tuulahdus tuolla ulkona, aurinko paistaa ja lumi alkaa sulaa ! Hei, me ollaan menossa kesää kohti, jess ! (: Toivottavast ei nyt sit tulis takas ne kauheet pakkaset, vaa helle ois tervetullut. Noista kuvista sen verran, että oli vähä tylsää kun tulin koulusta ni päätin ottaa vähän kuvii ulkona tietysti itsestäni. Oli niiiin tylsää että piti oikeen istuu lumeen :D No ei nää housut pahasti kastunu ! Uskokaa pois, lumi ei oo märkää. Tost ei nyt mun tämänpäivästä paitaa näy, mut en jaksanu ottaa siitä kuvaa, kun mulla on ollu ennenki siitä kuvaa täällä. Se on se vaaleenpunanen paita mis on napit & hihat on ½ :D Toivottavasti tajusitte, ku oon tosi hyvä selittämään. Eilen en ollukkaa siel porissa ostamassa sitä kreppirautaa, ku tuli muita juttuja, jote meen joku toinen päivä. Tänään ois sitte luvassa harkat, ei mitään muuta ihmeellistä (: Mä kun en ikinä jaksa lähteä mihinkään, mä vaan löhöilen kotona. Noh, ei mulla oikeen muuta sit ollukkaa :D Näist mu kirjotuksista o alkanu tulee aika tylsii, et ehdotelkaas niit postaus aiheita ! Muthei, nyt ois suunnitelmissa sellane juttu että Ella (vittuko Emmi ei pääs =(( ) ois tulossa tänne perjantaina ja lähtis sunnuntaina ! Jos tää ny onnistuu ni parasta tulossa ♥ Siitä sit paljon kuvii, kute laivastaki tuli :D Jaja tekstii ofc ! Nyt mä meen tekemään jotain kivaa, mulla ei oo kyllä mitää aavistusta että mitä, mut ehkä mä vaa jumitun koneelle. Mut mitää asiaa mulla ei enää oo tänne :D Tai voisinha mä tässä lörpötellä vaikka minkä moisen romaanin, mut se ei olis kyllä mitään varsinaista asiaa :D Nyt loppuun muutama kuvailu, mitä ny yritin tuolla ulkona ottaa kuvia (ja sisällä), laatu voi olla aika paska tällä kertaa (SORI!) mut koittakaa kestää, ei voi mitään ! :)

Ps. Tää nakkila o näköjää oikee paskanpuhujien & juoruilijoiden ihmemaa (:(: Jotkut ihanat ihmiset on taas menny juoruilemaan toisten asioita, ja sellassii mitä ei ois saanu kertoo kellekkää ! Että kiitos taas näille nimettömille ihmisille, joiden pitäisi tästä itsensä tunnistaa ! ;) Toivottavasti tuli hyvä mieli kun saitte toisten asioista juoruta.

Pps. Mä haluisin uudet hiukset (: ! Oon kyllästyny näihi vanhoihi, haluisiin ees vähä jotai raitaa tai jtn. Mut en kyl vaa osaa päättää et mitä :D Et kertokaas mulle millasseet hiusset mulle sopis !


No comments:

Post a Comment

Black Heart