3/3/11

I just need to be a little crazy

Tänään mä sitten pääsin sinne poriin (---: Emmä kyllä kauheesti ostanu mitään, kreppiraudan, sormuksen & puuterin :D No, lähinnä mä sitä kreppirautaa lähin sieltä hakee, ja voitte olla varmoi et huomen mul o hiukset krepattuina ;) !! Tänää pitäs sit vielä siivota huone, koska ELLA TULEE HUOMMEN TÄNNNEEE ! ♥♥ & ku Ella on täällä jo yheltä ni mä ja emde saadaanki koulusta viimine tunti vapaaks, oujee hei :D Hihiii, parasta tulossa (---: Ois kyl vie parempaa jos Emmi tuliss ! No nyt mä meen alustavasti siivoilee & sitte kattoo salkkareita & sen jälkee taas siivoilee. Tänää tulis ne tuksun häätki, mut ihan suosiolla jätän välii :D Mul o parempaaki tekemistä. Alla jotai kuvii, lähinnä noist mun ostoksista. Kreppiraudast ei oo ny kuvaa, mut se o obh nordican punane iha normi kreppirauta (---: Heeeeipsu !



Puuteri - Prisma 8.90 e
Sormus - Lindex 1.oo e (norm. 3,95 e )
Kreppirauta - Prisma 19,95 e

No comments:

Post a Comment

Black Heart