2/28/11

We are the superlative conspiracy

Moips :--) Mul ei nyt oikee mitää asiaa ollu, eikä mitää kirjoteltavaa. Tulinpaha ajan kuluks laittamaa muutaman kuvan teille. Kaks ensimmäistä on mun ostokset laivalta, eli Wesc:in t-paita 30.90 e & korkokenkä kännykkäkoru 4.90 e (= jaja tietysti mä karkkii ostin mut emmä niit jaks ruvet kuvailee :D Noitte kuvien jälkee on sitte vaa pari kuivailuu ! Joten tässä ny teille tälläne pieni muotoinen kuvapostaus, jos sitä ny siksi voi sanoo ku tässä on 4 kuvaa :D Tänää sitte harkkoihi taas pitkästä aikaa ku viime viikon olin kipeenä ni en päässy sinnekkää. Tänää en sit mitää muuta teekkää :DD Eilenkää en tehny mitää, oon löhöilly vaa kotona. Tänää oli eka koulupäivä hiihtoloman jälkeen, argh oispa meillä ollu hiihtoloma tällä viikol (: En millää jaksais mitää kouluu, mut pakko kai se sit on. Mut nyt meen Alisan kaa vie vähä pihal & sitten kylille ennen harkkoi (: Moikkelis moi ! Ps. Huomiseks ois suunnitelmissa mennä poriin ostaa kreppirauta koska mä tykästyin niihi "kreppihiuksii" tosi paljon ku Emmi laitto mulle sellasseet laivalla =) Joten kohta mun hiukset on joka päivä krepattu :D Jepjep, mutta nyt heippuliss heei =) !!


No comments:

Post a Comment

Black Heart