2/27/11

Baila baila, Party party ;) !

Noniin, nyt ollaan sitte kotiuduttu sieltä laivalta, tai ollaaha me kotiuduttu
sieltä jo perjantaina mut en oo vaa ehtiny kirjotella :D Tai sitte en oo vaa jaksanu.
Ehkä vähä molempii. No mä kerron teille nyt siitä laivareissusta :)
Reissuha oli mitä parhain, niiku arvattiinki. Ainoo huono puoli oli se että
laiva oli semmosseen tunnin myöhässä, ni jouduttii sitte vähä oottelee ;s
Et me nähtii sit Ellan ja Emmi kaa vast laivassa, mut emden kaa nähtii siinä
terminaalissa ja mentii yhessä siihen kuvaan :D Siit tuli aika hemaseva.
Ilta oli aika väsyny :D Ekaks mentiin drinkeille, pikkumyy drinkki o ehdottomasti
paras ! :D Hengailtii siel, juteltii ja otettiin kuvii. Sit lauleltii ja huudeltii siel
laiva käytävil, ni ihmiset HIEMA katto meit sillee et mitä vittuu. Ella rupes
laulaa siel "MÄ OLEN MIES MÄ OLEN MIES JOLLE EI KOSKAAN TAPAHDU
MITÄÄN " Ni sit joku känniläine sano et "Nyt on kyllä tapahtunu erehdys, et
sä ole mies " :D Hiema revettii siin kohtaa. Sitte Ella yhtäkkii alko huutelee
siel käytävil et mä näin ainon pikkuhousut xd Oltiii vähä sekasi ! Mut ei se mitää
ku oli kivaa. Emmi jumppaski siel ja sillee ;) Sit seuraavan päivän tehtii kaikkee
kivaa, mm. paineltii kaikki hissinappulat ja sit seuraavat joutu menee niihi
kaikkii kerroksii :D Mut ehkä kuvat kertoo teil enemmä ku mun hölötys. Mutta
mutta PARASTA OLI, tekisin mitä vaa et saisin nää päivät takas ! Ikävä Emmii
ja Ellaa jo nyt =( Yritetää nähä niitte kaa mahdollisimman pia <3>



































No comments:

Post a Comment

Black Heart