1/18/11

Have a good time :---)

Tän päivän asusta vähäsen ^Ja jotain tän päivän kuvailuja ku oli tylsää ^

Tätä kirjaa oon sitte alkanu lukemaa ^
Darren Shan - Sielujen järvi :---)
Se kertoo vampyyri pojasta ketä joutuu
kaikenlaisii seikkailuihi, täs sarjas o nyte mun
mielest 8 osaa kaips :D ? No täs kirjas se kuiteki
lähtee Harkatin kans vaeltamaa johonki
outoon maaha, ja sit siel niil tapahtuu kaikkee.
Joo osasinpa selittää tosi hyvin ^
Mut kannattaa lukee, vaik koko sarja samantien (---:
Oikeeeesti, tää on tosi hyvä ! Oon lukenu nyt kaikki 8 kirjaa.

Tänää ei tapahtunu mitään erikoista, koulussa iha normipäivä,
ja sillee (---: Koulun jälkee olin kylillä kavereide kaa
hetken.. Sitte tänään oli pakko siivota, mä vihaan siivousta
niiiiin paljon ! Loppupäivä kuluiki sit koneelle (jälleen kerran),
ja ei, en oo kone riippuvaine :---D

No comments:

Post a Comment

Black Heart