1/20/11



Eilen käytin noita mun pidennyksiä ^ jotka on ollutkin varmaan jo aika kauankin tuolla kaapin pohjalla, no yks ilta päätin kaivaa ne sieltä, vähän harjailla niitä, ja laittaa seuraavana aamuna kouluun (----: Ne on kuitenkin jo vähän kärsiny, onhan ne ollu mulla jo jtn puolvuot :o vähä vähemmä, kesästä kuiteki. Noi oli sellasseet 30 euro klipsipidennykset, Cybershopista ! Mun oikeet hiukset on jotain 5cm yli olkapäiden, ja noiden kanssa niistä tulee aikas pitkät (:

Ja kappas vaan, tänä aamulla löysin itseni lehdestä ^
Tuo kuva on siitä näytelmästä, joka tulee ensi-iltaan nyt Lauantaina (---:
Onhan toi kuva aika järkyttävä, itteni osalta, että oikeen lehteenki piti tunkee.
Näytelmän nimi on Adalmiinan helmi, ja mä oon siin joku kamarineito.
Hienot asut meillä, kute kuvassa näkyy :---D
Tänää ois sitte juurin tän Adalminan Helmen kenraali..
Toivotaan nyt että menee hyvin, pistäkää kaikki peukut pystyy !


No comments:

Post a Comment

Black Heart