7/15/13

OUTFIT OF THE DAY

DSC_0220
DSC_0214
Paita - GinaTricot Housut - Cubus Vyö - Seppälä Rannekoru - Ur&Penn

Moikka! Tulin nyt pikasesti laittamaan teille aika huononlaatuiset kuvat (ja vieläpä peilin kautta..) mutta menkööt nyt tän kerran! Kun ei ketään kuvaajaa mulla tähän hätään ollut.. Mun mielestä tää asu oli vaan niin kiva, että halusin sen välttämättä teillekkin jakaa. Oon muutenkin niin tyytyväinen tohon mun alelöytöön (toi vyö!) ja se sopi mun mielestä tähän asun ihan täydellisesti. Täytyy ruveta käyttämään sitä useammin. Eilen kotiuduin siis viikonlopun kestäneeltä lastenleiriltä, jossa olin isosena. Ihan mukavaa siellä oli, vaikka viimeisenä päivänä muutama asia rupesikin ärsyttämään ja oli ihan helpottavaa päästä kotiin! Ensi vuonna ehkä uudestaan :) Tänään vietin päivän ihan vaan kavereiden kanssa chillaillen ja huomenna mennään Hennan kanssa jazzeille, katotaan jos siitä saisin jotain postausta myös aikaseks!

PS. Muistakaa toi mun ja Hennan kysymys juttu! http://ainonblogiiiih.blogspot.fi/2013/07/jotain-erilaista.html ja oon myös vihdoin kuvannu ne Tampereen ostokset, niistäkin ilmestyy siis pian postausta, joten stay tuned!

No comments:

Post a Comment

Black Heart