4/14/13

PIKKU OSTOKSIA

Ihana viikonloppu takanapäin! Kevätkin näköjään vihdoin sitten tekee tuloaan, ulkona on ihana ilma... mutta mitäs
mä oikeen teenkään? Makaan sängyn pohjalla kipeenä postailemassa teille.. Mulla tais tää flunssa iskeä vähän muiden
jälkeen, muut kun olivat kipeinä kuukausi sitten jo. Tottakai mulle valikoitui sit just tää ajankohta kun pääsis ulos
kesäfiilisteleen ja niin.. mutta ei sitten näköjään ulos mennä! Yritän nyt vaan lepäillä niin tuskin tää tauti kauan kestää.

Eilen pääsin kuitenkin Poriin shoppailemaan kivassa seurassa ja jotain löytyikin. Tosin kuten otsikosta huomaa, ei
hirveestä mitään, mutta kumminkin jotain pientä. Joten nyt sitten niihin ostoksiin:
pääkalloa
H&M 14,95€
Jos joku muistaa pari postausta taaksepäin olevan postauksen "hurry up summer" johon olin koonnut kollaaseihin
kivoja kesäasuja, saattaa huomata että ekassa kollaasissa oli nimenomaan pääkallo paitoja ja nyt mä sitten sellaisen
hankin! Pähkäilin aika kauan tän kanssa, jätin sen jo kerran kauppaan mutta sitten palasin hakemaan sen, enkä yhtään
kyllä kadu sitä päätöstä.
DSC_0069
JC 14,90€
Perjantaina oisin halunnut laittaa mun vanhan harmaan wow pipon päähän, mutta tajusin etten löydä sitä yhtikäs
mistään, joten pakkohan oli ostaa uusi! Tyydyin mustaan, kun harmaita ei löytynyt. Ois tosi tyypillistä mulle jos
se harmaa pipo nyt yhtäkkiä ilmestyisikin jostakin..
DSC_0068
Seppälä 9,95€ 4,95€
Olihan tää ihana kultainen kauluskoru pakko kotiuttaa, kun vielä puoleen hintaankin sai. Oonkin jo ehtinyt miettiä
vaikka mitä asukokonaisuuksia juuri tän korun kanssa!
DSC_0076
H&M 1,95€
Oon tainnut hullaantua tälläsiin ponnareihin jotka on vähän erikoisempia, tää on jo toinen tämäntapainen ostamani
ponnari parin viikon sisään ja h&m'ässä tälläsiä ihania vielä kyllä riittää.. Nää on just hyviä mulle kun pidän tosi
usein hiuksia kiinni niin nää tuo kivan pikku säväyksen siihen!

Nyt mä taidan jatkaa tätä sairasteluani täykkäreiden seurassa, ja pistää koneen syrjään. Outoa kyllä, mutta en
edes koneella jaksa nyt istua kovinkaan pitkään. On jotenkin niin rättipoikki ääh en jaksa tehdä mitään- olo että
hohhoh. Katsoo nyt että jaksaako huomenna mennä kouluun..

1 comment:

Black Heart