4/21/13

HAASTE

Tätä haastetta tuntui nyt tulevan "joka puolelta" ja kun mulla ei juuri nyt muuta postailtavaa ole, niin ajattelin
että miksipäs en tekisi tätä haastetta, eihän siitä mitään haittaakaan ole. Ehkä teistäkin on kiva saada tietää
musta ehkä uusia asioita? Niitä meinaan saattaa selvitä tän haasteen aikana! Haasteen sain siis jopa kahdesta
blogista itselleni, eli mut haastoivat roosa ja oona :) Tän haasteen tarkoituksena on saada alle 200 lukijan blogeille
enemmän huomiota ja uusia lukijoita! Säännöt ovat yksinkertaiset: Ei takaisin haastamista, jokaisen haastetun
täytyy kertoa itsestään 11 faktaa sekä vastata 11 kysymykseen, jotka haastaja on teiltä kysynyt ja kaiken lisäksi
vielä keksiä itse 11 kysymystä. Sitten vielä haastetaan 11 bloggaajaa tähän samaiseen haasteeseen. Kuulostaako
vaikeelta? Niin mustakin ehkä vähän. Tää ei siis sovi kovin laiskoille ihmisille tämä haaste!
kkkkollaasi Alotetaan vaikka niillä yhdellätoista faktalla. Hmm...

1. Mä rakastan lapsia niin paljon, ja aikusena haluun varmasti omankin lapsen. Ne on vaan tosi sulosia hassuine
juttuineen.
2. En vois elää ilman tekniikkaa. Kännykkää, tietokonetta tai televisiota. Ne on mulle vaan liian tärkeitä, varsinkin
kännykkä, aina oon se kädessä, vaikka ehkä ei pitäis.
3. Hyi ku pelkään isoja koiria. Ku ne juoksee sua päi ja HYI. Mistä sitä tietää vaikka ne hyökkäis sun kimppuu
ja sinne kuolisit. Kissat on paaaljon parempia ♥
4. Rakastan sitä tunnetta ku on saanu ostettuu uusia vaatteita. Se on vaan niin paras! Onhan se shoppailukin
kivaa.
5. Mun perheeseen kuuluu minä, äiti, iskä ja 5 sisarusta. Tiiän, iso perhe ja vähän hassuu kun useimilla on se
2-4 lasta ja meitä on sitten 6. Sen takii ehkä mainitsinkin sen tässä.
6. Pitäs alottaa joku uus harrastus .. liittyen liikuntaan!! Mutta mm. se lenkkeily aina sit vaan jää jotenkin asenteella
"noo mä meen sit huomenna".
7. Käyn töissä joka maanantai kokkikerhon ohjaajana.
8. Musta tulee isonen ja toivon tooosi paljon että pääsen leirille isoseksi!
9. Mikään ei voita cheekkiä ♥ syyskuuta odotellessa!
10. Oon tosi sotkunen ihminen enkä millään jaksa siivota ikinä noita mun sotkuja..
11. Ystävät, perhe ja kaikki läheiset on korvaamattomia mulle enkä tiiä mitä tekisin ilman niitä!
kollaasi Noniiin, sitten ne haastajien kysymykset. Vastaan tosiaan nyt molempien kysymyksiin, sekä oonan että roosan.

1. Tekeekö tupakointi tai juominen ihmisestä huonomman?
- Mun mielestä jokanen päättää ite mitä tekee elämällään, ilman että se tekee kenestäkään huonompaa.
2. Onko seläntakana puhuminen oikein?
- Ei, eihän se oo, mut sille ei vaan voi mitään. Sitä tapahtuu aina eikä sille voi mitään, joten se pitää vaan hyväksyy.
3. Kesä vai talvi?
- Kesä ehdottomasti!
4. Saako ihmisen tuomita ulkonäön perusteella?
- Tähänkin vois sanoa että ei, mut valitettavasti sitä tapahtuu aika usein.
5. Mitä muuttaisit itsessäsi?
- Muuttasin aika montakin asiaa, mut kroppaa lähtisin kyllä ekana muuttamaan..
6. Mitä muuttaisit elämässäsi tällä hetkellä, vai muuttaisitko mitään?
- Mul on elämässä oikeestaan kaikki just nyt aika hyvin, joten en oikeestaan mitään.
7. Suomalainen vai ulkomaalainen musiikki?
- Molemmat menee, joten en osaa päättää...
8. Elämäsi kolme tärkeintä asiaa?
- Aisiis asiaa eikä tavaraa? No onnellisuus on tärkee ja se että joku rakastaa sua aidosti, ja nauru ja nauraminen
on mulle kans tosi tärkee juttu koska se tekee mut aina iloseks.
9. Parisuhteessa vai sinkku?
- Parisuhteeeeessa ♥
10. Ketä sun perheeseen kuuluu?
- Mainitsinkin siitä jo, mutta siis äiti iskä 2 isoveljelä, 1 pikkuveli, 1 isosisko, 1 pikkusisko ja kisu!
11. Rakkaus, onni vai raha?
- Rakkaus.
kollaasi22
Sitten vielä nää toiset kysymykset.

1. Minkälaisista ihmisistä et pidä?
- Itserakkaista, töykeistä tai itseään täynnä olevista ihmisistä.
2. Jos saisit yhden päivän olla julkkis, niin kuka olisit?
- Öööm.. ois siistiä olla vaikkapa Justin Bieber!
3. Victoria's secret vai Michael Kors?
- Victoria's secret.
4. Justin Bieber vai Isac Elliot?
- Justin Bieber.
5. Lempibiisisi tällä hetkellä?
- Lupe Fiascon Battle scars!!!:)
6. Oletko onnellinen tällä hetkellä?
- Oonhan mä!
7. Seurusteletko?
- Juu.
8. Mikä on suosikki asusteesi?
- Mun kellot!
9. Juotko?
- Joskus, mut aika harvoin.
10. Oletko riippuvainen jostakin?
- Öömm, emmätiiä o:
11. Pahin pelkosi?
- Menettäminenhän se. Mä en haluis ikinä menettää ketään rakasta ihmistä.. mut valitettavasti niinkin joskus käy.
kkkkollaasi2
Nyt mä oon liian väsynyt tän kaiken kirjottamisen ja muutenkin tän päivän ohjelman takia, että mä en jaksa
keksiä yhtäkään kysymystä, mutta kuka vaan voi napata tän haasteen tästä, ja tehdä noilla samoilla (tai siis
jommilla kummilla) kysymyksillä. Mä sanon nyt hyvät yöt ja pistän pään tyynyyn! ♥ ps. kuvat on weheart'itistä napattu!

No comments:

Post a Comment

Black Heart