3/23/13

RUOKAA, HYVÄÄ SEURAA, PELAAMISTA, NAURUA & NUORTENILTAA

DSC_1372 DSC_1376 DSC_1392
Moikka ! Teki kyllä hyvää kun sai tänään vaan nukkua niin pitkään kun haluaa, ei tarvinnut huolehtia mistään koulu
jutuista, eikä siitä että jaksaako nyt herätä vai myöhästynkö. Kouluaamut on vaan niin kamalia.. ja oon muutenkin
niin korvia myöten täynnä tota koulua, että ei mitään rajaa ! Mut onneks on pian kesäloma :) Mutta siis mun lauantai
päivä koostui juurikin noista jutuista joita otsikossa mainitsin. Ja tänään sain nauttia myös harvinaisesta hiljasuudesta
pari tuntia kun kaikki muut perheestä oli joissakin menoissa. Oli ihanaa kun kokoajan ei ollut joku kattomassa
mitä teet ja huutamassa korvaan, sai vaan olla ja tehä mitä huvittaa :) Ois niin siistiä päästä jo asumaan omaan kämppään... no, lukion jälkeen sitten ! Meijän perheeseen tosiaan kuuluu 8 henkilöö, joten hiljasuus tosiaankin on harvinaista täällä.

Tänään ei ollut mitään erikoista päällä, ginatricotin tosi vanha ruutupaita (en halua heittää sitä pois kun se on vielä
hyvässä kunnossa ja sopivan kokoinen, rakastan vaan tätä paitaa!!) sekä myös gina tricotin housut. Ootteko huomannu
et suosin kyllä aika paljon tota kauppaa :D ? Heh. Outoo oli se, että kerrankin mulla oli korvikset ! Joku tais mulle sanoakkin
että oho, sulla on korvikset. Mulla ei oikeen vaan oo mitään hyviä, siks en niitä usein käytä. Pitäs ostaa jotain kivoja !
DSC_1394 DSC_1398 DSC_1402 keittiössäXD loveee
Kun nähtiin tää Empun kaapissa niin ei voinut oikeesti muutakun nauraa :-D Jotenkin niin totta ..... Heh.

Emppu pelasti ainakin mun päivän, ehkä hennankin ! Mä ainakin oisin homehtunu varmaankin vaan kotona jos
emppu ei ois meitä niille pyytänyt. Niitten porukat kun lähti lasketteleen koko päiväksi himokselle. Eka ajatus  oli että
tehdään ruokaa ja sitähän me sitten tehtiin. Salaattia (joka ensimmäisellä kerralla lensi lattialle mun toimesta.. hups)
sekä pastaa jollakin ihme bolognese kastikkeella. Tai sitä se ainakin yrittää olla :D Ihan hyväähän tosta tuli !
Toivottavasti ette nyt saa musta/meistä mitään kauheen läskiä kuvaa, tehtiinhän me sentään kunnon ruokaa, ei mitään
herkkuja. Ite ainakin tykkään kokata ja aika paljonkin, aikaa mulla ei vaan siihen hirveesti oo.
raksut DSC_1434 peliiii DSC_1445
Otettiin siinä kans sitten vähän kuvia, siitä on kyllä varmaan jo kauan aikaa kun me kolme ollaan oltu samassa kuvassa !
Vaikka nähdäänkin lähes päivittäin myös vapaa-ajalla, ei noita kuvia oo vaan tullu otettua.. Itekkun tykkään hirveesti
ottaa kuvia, niitä on sitten kattoo kiva vähän vanhempana, kivoja muistoja :) Valokuvilla kun voi ikuistaa niin hienoja
hetkiä ! Pelattiin myös playstation movella jotain kiekonheitto peliä, ja aluks olin johdossa mut sit hävisinkin noille
molemmille, yhyy x( Ens kerralla sit paremmin !! Illemmalla mentiin sitten vielä empun kans iskon puolesta nuorteniltaan
että saatiin se merkintä. On siellä kyllä muutenkin ihan kivaa, joten voishan sitä joskus harkita että menis ilman
mitään "pakko saada merkintä" juttua. Tänään oli kyllä kiva päivä ja tälläsiä kaipaisin kyllä lisää :) Huomenna saatte
_ehkä_ vähän erikoisempaa postausta, jotain vaihtelua näihin perus kuulumis postauksiin! Siihen asti moikka ja hyvät
yöt !

No comments:

Post a Comment

Black Heart