3/15/13

OUTFIT OF THE DAY

mooikfjk
/Nahkaliivi - VeroModa/Ruutupaita - GinaTricot/Toppi- H&M/Farkut - GinaTricot/
DSC_1278 hiuksett
Tänään hiuksissa oli vähän tollasta pientä kiharaa kun vihdoin jaksoin toteuttaa sen mitä oon jo hetken ajatellut,
että laitan letit yöksi. Mulla on vaan yleensä iltasin niin järkyttävän väsy, tai no ei niinkään väsy, vaan sellanen että ei
jaksa tehä mitään, mutta ei silti tuu unikaan, joten en oo näitä pikkulettejä jaksanu väkertää, mutta nytpäs onneksi
jaksoin ja näistä tulikin tosi kivat kuten muistelinkin ! Nää on helppo siten että jos vaan illalla jaksaa tehdä pienen
"työn", aamulla ei tarvitse tehdä melkein mitään :) Just hyvä mulle, kun oon tottunut heräämään varttia ennen kuin lähen
kouluun ! Yyh, ompas mun hiukset muuten lyhyet...
DSC_1261
Ihanat rakkaat kisusisaruksethan siinä ! Aww, mikä ihana kuva mun mielestä, joten oli pakko tää tänne blogiinkin
tunkea :) Tänään oli kiva päivä kavereiden kanssa, sellanen perus ja huomenna sitten jotain muuta kivaa tiedossa,
jeeee ! Palaillaan ehkä jo huomenna siis :)

No comments:

Post a Comment

Black Heart