3/26/13

KEVÄTTÄ ILMASSA

kenkulit DSC_1473 maisemaa DSC_1471
Jes ! Ihana auringon paiste tuolla, vihdoinkin lumet on alkanu sulaa ja se kauan ootettu kevät voi alkaa. Voi heittää
tennarit jalkaan (tosin mun sukat kastu tänään kivastti kun oli niin märkää ja tuli kengistä läpi, mut ei se mitään,
sehän vaan tarkottaa et lumi sulaa ja kohti kesää mennään!) ja kevät-takin niskaan ilman pelkoa siitä että jäätyyköhän
tänään kesken koulumatkan jääpuikoksi vai ei. Asfalttikin näkyy jo ! Joten tuskin kauaa tiet on enää liukkaita ja pääsen
taas liikuskelemaan skootterilla :) Jeeiij, ei oo mitään parempaa tunnetta kuin se että huomaan kevään olevan tulossa
ja se saa mut ainakin tooooosi hyvälle fiilikselle. En millää malttais oottaa tulevaa kesää !! Heh. Kaikkee sitä et ei
oo kiire mihinkää, sitä lämpöö, kaikkee hauskaa tekemistä ja yksinkertaisesti KAIKKEA. En vihaan kesässä mitään
(okei joo joskus tulee valitettua ötököistä ja kuumuudestakin joskus.....). Kestihän tätä talvea sitten jo ihan tarpeeks
kauan, vaiks on siinäkin omat hyvät puolensa mut jotenkin vaan talvi ei oo se mun juttu, eikä laskettelu todellakaan,
mitä useimmat juuri talvessa rakastaa. Mä en. Nyt se kesä vaan äkkiä tänne kiitos ! :) Ja oon niin innoissani tulevasta
kesästä että päätin vielä koota teille tähän samaan postaukseen muutamaan kollaasiin pari asukokonaisuutta jotka
mun mielestä ois kivoja kesällä ! Joten tässä tuleee:

No comments:

Post a Comment

Black Heart