12/6/12

DECEMBER !

DSC_0540
DSC_0516
IMG_20121203_002708
Toi pipo on varmaa tyylii liimautunu mun päähä ku se näkyy joka kuvassa ja se on mulla päässä, sisälläki x) Toi on vaan
 niin kiva ! ok, emmä sentään toi päässä nuku.
DSC_0546
 Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille ! Toivottavasti ootte tän loppua lähenevän vapaapäivän viettäny kivasti, sillä mä oon :)
 Aluks chillailin vaan kotona, ja sitte Henna tuli meille. Datailtiin vaan siinä, kun ootettiin että päästäs ottamaan
kuvia, kun en ollu muistanu laittaa kameran akkuu lataukseen ... Hyi helvetti tuol on kylmä ! Tai no nyt on ollu jo
ehkä vähän lämpeempi, mut on se ollu hienoo ku lukemat on ollu sitä -18, hyrr. Kylmä ainaki tuli kun tuol ulkona
hihhuloitti tpaidalla x). Täs postaukses on nyt joitaki kuvia mitä otettiin tänään, mitään onnistuneita kuvii ei tullu, on
nii kauhee hämäräää /: Sit käytiin syömässä (ylläripylläri) ja tultiin takas meille. Juteltiin kaikkea perus ja chillailtiin vaan,
ja Henna lähti puol seiskalt ja mä siirryinki sit katteleen linnanjuhlii JA CHEEKKII.  Nyt sit vaan datailen ja kuolen ku
aattelen et huomenna pitäs jaksaa koulu ja viel äikänkoe .. 
DSC_0543
DSC_0536
moih
/Housut & paita Gina Tricot/Kengät Adidas/Takki seppälä/pipo jim&jill/huivi vero moda/
DSC_0528
DSC_0503
DSC_0489
hennaXD
Henna <3 ! Oon nii onneline et oon saanu tollasseen ystävän ku Henna <: se jaksaa aina kuunnella ja lohduttaa mua,
vaiks syy ois turhakin. Hennal voin puhuu mistä vaa, ja onneks se jaksaaki kattella mua päivästä toisee xd ! Ollaan molemmat
vähä tällässii hullui ja nauretaan kokoajan .. :D Mut se on just parasta ! Tuntuu ihanku oltas tunnettu koko ikämme, ja
aika kauan me ollaanki tunnettu, 1. luokasta asti. Sen aikan on ehtiny tapahtuu vaiks mitä, mut onneks nykyään
ollaan parhaita ystävii eikä mikää muuta sitä ! :-) muistot <3 Hennan blogiin pääset TÄSTÄ.
DSC_0545
Nakkila city !!!
DSC_0499
Hiih, tää on matkamuisto Canarialta, Palmitos parkista sieltä eläintarhasta. Ihan hirvee ikävä sinne !! ): Varsinki ku 
tää suomen talvi on niin jäätävää.
DSC_0484
Joulukuu on alkanu, ekat ja sen jälkeen aika montkin luukut on jo avattu ! Äää, mä tykkään joulusta, ja ootan sitä
sikana, ainoo huono puoli täs on tää kylmyys, hyrr. Kaikki ihanat jouluvalot ja koristeet on jees. Aika monella oli
blogissa joululahja toiveita, mut mulla ei ees oikeestaa oo sellassii. Enkä varmaan saa ees paljon joululahjoja,
kun sain vähänniinkun etukäteen ton 70-300mm objektiivin kameraan <:

Eilen oli koulussa itsenäisyyspäivän tanssiaiset, kuvia mulla ei sieltä oo, kun emmä kameraa jaksanu raahata mukaan,
ja känny laatu on nyt mikä on. Eikä mua kyllä ees harmita että kuvia ei oo :D Mekkona mulla oli canarialta
ostettu turkoosi hame, joka oli edestä lyhyempi kuin takaa ja kenkinä tosiaan ne mustat korkokengät, joista olinkin
jo kuvaa. Tanssittua tuli ihan tarpeeks ja kivaa oli ! ps. blogger lagittaa nyt niin että (tai sit mun kone/netti)
että huhhu. Joten jos joku teksti tai kuva heittää niin koittakaa vaan kestää <3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart