8/15/12

BACK TO SCHOOL

Arkeen on palattu jo kolme päivää sitten ja ihan hyvin se on menny, paitsi tänään meinasin ekan kerran myöhästyy
koulusta, jeejee ! Tänään kävin vähän myöhässä kylläkin (parempi myöhään kun ei milloinkaan), vähän kaupoilla
ostamassa perus koulu juttuja. Mukaan tarttu conversen penaali, tusseja, perus kyniä ja kumeja, demi kalenteri
(en tosiaa tiiä onko tolle käyttöö mut mä halusin sen kumminkin, yritän käyttää sitä ja merkata sinne juttuja!),
vero modasta sain vihdoin uuden nahkataki ja huivin :) Takki oli noin kuuskyt euroa ja huivi oli 12,95 e mut kun osti
takin ni sai -20% alennusta, jeejee huima alennus ! Meil alko kans uus aine, yhteiskuntaoppi, niinku varmaa monella
muullaki ? Musta se kuulostaa ihan mielenkiintoselta aineelta ja kivalta. Mut saa nähä sitte ku päästää täs opiskelus
vauhtii :D Ja unodin sanoo et conversen laukku on cip capista, 64, 95 :) Oon tainnu ny tykästyy toho conversee :D

Tän päivän lause on: et voi pilata mun fiilistä millään ! Oon viettäny tosi kivan päivän shoppaillen sekä Hennan kaa
ajellen, hengaillen ja silleen. Pitkästä aikaa saatiin vietettyy laatuaikaa ja juteltuun kaikesta maan ja taivaan välillä
oikeen kunnolla ! MUTTA MIKÄ PARASTA mä ostin tänään bussilipun seinäjoelle ♥ Se tunne kun se lippu oli mun
kädesssä ja mä tiesin että nyt mä oikeesti oon lähössä. Lähen siis perjantaina 11:10 joten ei tarvi mennä ees kouluun (;
Aaaaa, näkee taas emmiä, jes ! ollu nii ikävä ): ♥ tulossa huippu viikonloppu ! Nyt vois mennä valmistautuu nukkumisee,
etten taas meinais huomen myöhästyä.. moimoi ♥ aino
joo todellaki hyvää matkaa, jesjes!

No comments:

Post a Comment

Black Heart