7/23/12

OSTOKSIA

Käytiin siis eilen kun tultiin mökiltä siinä matkanvarrella tuurissa ja sieltä jäi muutama juttu kotiin asti: 
 Tää oli tosi halpa, viidellä eurolla tällänen meikkisivellin setti. Vaikkei tää nyt ookkaan mitään parasta laatua, mut
ei se mua ainakaan haittaa koska enhän mä ookkaan mikään kauheen innokas meikkitaiteilija, kyllä mä ihan tollasilla
"halppis"siveltimillä pärjään :-D Nääon vielä tosta varresta pinkitki, iha älysöpöt !
 Uus kajaali noin kaheksalla eurolla (oisko ollu vähän alle?). Mulla oli ennen se h&m'än kajaali mut se alko tulee
tiensä päähän ja aattelin ostaa sit ees vähän laadukkaampaa kajaalii tilalle. Toi h&m'n levitty kyl ihan hyvin, mut
mulla se ei ainakaan pysyny silmässä ja tosi usein se levis tohon silmien alle. Emde sano et toi on hyvää ja nyt oon
saanu itekki testata ja toi on tosi hyvää kajalii toi rimmelin ! Lisäks ostin tommossee luomivärin jossa on parii eri
sävyy. Tää oli alennukses 5, 50 ja tykkään täst tosi paljon ! Nyt vois alkaa harjottelee jotain kivoja silmämeikkejä..
 Tää toppi oli 8,50 siitä tuurin viereisestä jostakin vaatekaupasta. Rakastuin tähän heti ku tää on tosi kiva ja tommonen
rento. Yks kaveri oli ostanu tämmösseen sieltä ennen mua, joten tiesinkin vähän etsiskellä tätä (-: 
 Tää ei oo tuurista, vaan me pysättiin Parkanon heseen syömään paluumatkalla ja siinä vieressä oli joku pieni kauppa
missä myytiin kaikenlaisii julisteita ja magneetteja ja sellasta kaikkee pientä kivaa ! Näin sit ton julisteen ohimennen
ja tajusin heti et toi sopis mun huoneeseen niin hyvin värimaailmalta ainakin. En sitte tiiä oonko syntyny prinsessaks ;D
Mut toi on jotenki tosi hieno ja sopii tänne ! Ja tää oliki vaan 5 euroa.
Sitten tähän loppuun vielä uudet bikinit jotka äiti toi äsken lindexiltä kun ne mun cubuksen pinkit on niiin haalistuneet
ja kuluneet. Ostin ne varmaankin alle kuukausi sitten, huhhu mitä huonoo laatuu. Mut toivottavasti nää ny ois paremmat!
Tykkään kyl näist. Mutta nii, ei näitä ees varmaan tänä kesänä enää pahemmin tarvita paitsi ehkä riparilla.

Lisäks löysin siitä vierestä jostakin zipperssin farkkuputiikista (en tiiä miks sen nimi oli farkkuputiikki kun siellä
myytiin kyllä ihan kaikenlaisia vaatteita, ei pelkästään farkkuja) vihdoinkin sen rippimekon ! Ja onneks myös se on
mun mieleinen :-) Mut siitä sitten lisää rippijuhlien yhteydessä, en hluu vielä paljastaa sitä :D!

<3 aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart