6/13/12

AURINKO PAISTAA, EI OO HUOLEN HÄIVÄÄ

Varautukaa: nyt tulee kunnon pläjäys kuvia ja asiaa. 
Saatiin Hennan kaa maanantaina idea et lähettäis poriin leffaan, ku Hennalla oli pari lahjalippua mitkä ois menny
vanhaks ellei oltas nyt menty. Kiitti Hennal vaa ilmasest leffalipust! No, mentii kattomaan toi lumikki ja metsästäjä.
Se oli saanu kuulemma hyvät arvostelut ja aika moni kehu sitä. Mun mielipiteeni leffasta oli se että se oli joissakin
kohissa, varsinkin alussa, tosi sekava. Tai sitte mä olin vaa niin tyhmä etten tajunnu niitä kohtia =D Mut kokonaisuudessaan
aika hyvä leffa oli ! Odotin ehkä vähän parempaa, mut kyllä toiki menetteli. Kannattaa mennä silti kattomaan. 
Oli tosi kiva päivä Hennan kaa! Ennen leffan alkuu meil oli vähän yli tunti aikaa shoppailla porin isokarhussa,
ja jotain pientä lähti mukaan, mut niistä sitten lisää postauksen loppupuolella.
 Eilisen asu: /Sortsit Gina Tricot/Toppi Gina Tricot/
Eilen menin yheltä kampaajalle, yllätys yllätys, taas laittamaan hiuksia vaaleemmaksi. Ja tossa kuvassa on nyt 
tulos. Oon ihan tyytyväinen, mut ei tää oo se bloni mitä mulla oli viimeks ... Noh, tää on ainakin luonnollisempi.
Oon kyl harkinnu vielä kaupanvärillä värjäämist, mut siitä menee hiukset niin huonoon kuntoo. Toisaaltai 
ihasama sitte meneekö vai eikö. Noita leikattiin kans vähän, ja nyt nää tuntuu ihan kauhee lyhyiltä !! Kun tulin kampaajalta
lähin kylälle melkein heti Hennan kaa. Siellä ei oikeesti ollu mitää elämää ! Käytiin kaupassa, istuskeltiin jossakin
puistossa (jos sitä puistoks voi sanoa?) ja otettiin kuvia. Käytiin Hennalla ja sit tultiin takas kylälle, sit siel olikin
vähän enemmän porukkaa onneks :) Tultiin kympiltä meille ku Henna tuli meille tommosseesee saunamökkii
yöks ! Oli hauskaa, pelattii lentopalloo keskellä yötä, juteltiin, naurettii ja kaikkea kivaa =) 
Sen jälkeen ku Henna lähti tänää, oon vaa datannu ulkona (se on kivaa!!) ja ottanu paljon aurinkoo. Oon sentää saanu
jo jonkinmoiset rusketusrajat aikaseks :) Tän jälkee taidanki taas jatkaa auringonottoo, tai sit vois pyytää siskoo
pelaa mun kaa lentopalloo =D Äsken kävi postiauto, ja syy siihe miks ootin sitä nii paljo on se et tilasin 
yli viikko sitte cdon.com:ista täykkäreitten seiskatuottarin. Eikä tullu vieläkää !! En todellakaa tajuu missä se 
viipyy .. Torstaina oli tullu jo s-postii et se on lähetetty tänne päi, mut eipä kuulu eikä näy -.- Ei sitä ollu postissakaa.
Nyt tähä loppuu vähä viime aikasia ostoksia, sekä porista että turusta:
 /Huulikiilto Gina Tricot 2,95/Kasvonaamio h&m 0,95 (mulla oli näitä kaks mut käytin jo toisen, nää on parhaita!)/
 /Kukkapinnit h&m 1 e (normisti 2,95) Tykkään näistäki iha äly paljo!/
/Sininen pusero h&m 9,95/ Toppi Gina Tricot 9,94 RAKASTAN TÄTÄ !!/
/Bikinit, en muista mitä makso, cubus, love it <3/
ps. iha sika lämmin tuolla, love it !!!!
♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart