5/19/12

MUT TIEDÄ SE, ET TÄÄL ON JOKU JOKA RAKASTAA

 mulla ei oo tästä kuvasta mitään sanottavaa ... =D
Moikka ! Eilen meille tuli kavereita, niinkuin jo taisin mainitakkin. Katottiin toi Mean girls leffa (jätkät varmaa 
tykkäs !!) , se on vaan niin paras elokuva, ihan sama kuinka monesti oot sen nähny niin aina voi kattoa uudestaan
ja nauttia. Tai no tää on tietysti vaan mun mielipide ja näkemys kyseistä leffasta. Pelattiin myös buzzia, se on oikeesti
aika hyvä peli, ainakin hyvä ajanviettotapa. Tulin sentää toiseks ! Mut hävisin Empulle ): Otettiin siinä kans kuvia,
(valitettavasti ei oo sellasta missä kaikki ois =D), mässäiltiin, juteltiin, pelattiin jotakin muuta ja ylipäätänsä
tehtiin kaikkea kivaaa ! Oli tosi kiva ilta taaas :)
 päivänasu, kesäfiiliksis ?
 Ketkä idiootit ottaa kuvii ku ne pyöräilee ? MÄ JA HENNA :)
Tänään olin kylällä Hennan kaa ja myöhemmin tuli muitakin. MIKÄ SÄÄ ! MIKÄ KESÄ ?! Oli oikeesti melkein ku
kesä ja mulla oli ainakin jo kauhee kesäfiilis päällä. Vaikkei kyllä vielä tarjennut ihan t-paidalla, niin silti ! Huhhu mikä
hyvä fiilis mulla on just nyttenki :) Outoo et yks aurinkoinen päivä voi saada ihmisen iloseks ? Ja hyvä seura !
 Nyt mä taidan jatkaa datailua, moooi ! <3 aino

2 comments:

  1. ihania kuvia:)
    ps. ois kiva jos kävisit kurkkii munkin blogii!
    ♥: www.anskusdays.blogspot.com

    ReplyDelete

Black Heart